رئیس برنامه و بودجه اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان:
رئیس برنامه و بودجه اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از پرداخت بدهی پیمانکاران از طریق تهاتر با توجه به قوانین و ضوابط تدوین شده، خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ 16 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، محمد غلباش با تأکید بر اینکه استفاده از این ظرفیت قانونی جهت کاهش مطالبات و محدودیت اعتباری است، بیان کرد: به دلیل محدودیت‌ها و تنگناهای مالی دولت تمام دستگاه‌های اجرایی به ویژه راه و شهرسازی و دیگر اداراتی که بدهکار پیمانکاران هستند و از طرفی پیمانکاران نیز بدهی به دولت دارند از این طریق مشکلشان رفع می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه انجام تهاتر بین دستگاه های اجرایی کمک به بودجه جاری استان است گفت: بنا بر آیین نامه بند (و) تبصره 5 قانون بودجه 1397 کشور ساز و کار تهاتر سقف کل این اعتبار برای اشخاص حقیقی و حقوقی خصوصی و تعاونی ها 20 هزار میلیارد ریال در سطح کشور تعیین شده است.

این مقام مسئول افزود: برای حضور فعال بخش خصوصی و حل مشکلات بدهی های این بخش باید فضای کسب و کار و محیط کارآفرینی فراهم شود در غیر این صورت با مشکلاتی مواجه می شویم که دستگاه ها را از اهداف خود دور خواهد کرد.

رئیس اداره برنامه و بودجه راه و شهرسازی هرمزگان در ادامه تأکید کرد: بنابراین با ادامه این مسیر و افزایش هم افزایی باید فضای توسعه ای استان بهبود یابد و شرایط برای حضور و همکاری هر چه بیشتر بخش خصوصی فراهم شود.

غلباش تصریح کرد: با توجه به طرح ها و برنامه های اداره کل راه و شهرسازی استان در توسعه راه ها، همچنین اجرای برنامه بافت فرسوده لزوم حضور بخش خصوصی در راستای اجرای این طرح ها بیش از پیش احساس می شود.

وی در پایان عنوان کرد: باید با نگاه به اینده و چشم اندازی روشن از توان بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف استفاده کنیم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار