در جلسه اعضای کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی آذربایجان غربی با تقلیل و اصلاح افق طرح جامع مصوب شهر ارومیه موافقت شد.
کد خبر: ۶۶۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹ 15 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ظهر امروز اعضای کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی آذربایجان غربی برای رسیدگی و بررسی چند طرح و پروژه به ریاست پیمان آرامون سرپرست معاونت عمرانی استانداری آذربایجان غربی و با حضور محمد حضرت پور شهردار ارومیه تشکیل جلسه دادند.

در این جلسه مشکلات ناشی از فروش بی‌رویه زمین‌های اطراف ارومیه توسط افراد سودجو به ادارات و دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و برای جلوگیری از تکرار و ادامه این رویه سودجویان موضوع بررسی دقیق طرح جامع شهر ارومیه در دستور کار کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی آذربایجان غربی قرار گرفت.

در این جلسه اعضای کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی آذربایجان غربی به اتفاق آرا با تقلیل و اصلاح افق طرح جامع مصوب شهر ارومیه موافقت کردند که با این تصمیم در آینده توسعه بی‌رویه شهر ارومیه کنترل شده و از ساخت و سازهای غیرمجاز  جلوگیری خواهد شد.

در این جلسه 15 موضوع درخواست مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت با صدور مجوز احداث تأسیسات و بنای واحدهای تولیدی، خدماتی، گردشگری و صنعتی از جمله طرح بسته بندی میوه، طرح تولید پرورش قارچ خوراکی، طرح پیست اسکی خوشاکو، احداث گلخانه و راه‌اندازی مجتمع خدمات بین‌راهی و ایجاد مراکز گردشگری، تفریحی در تعدادی از شهرستان‌های 17 گانه آذربایجان غربی موافقت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار