یزد - ایرنا - کارگاه آموزشی سلامت روان جامعه روزشنبه با شرکت 160 نفر از کارگران 2 واحد تولیدی و صنعتی کاشی و شیشه شهرستان اردکان برگزار شد .
کد خبر: ۶۶۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 14 October 2018

محمدحسین ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد افزود: هیجدهم مهرماه به نام روز جهانی بهداشت روان و هفته سلامت نامگذاری شده است .
وی اضافه کرد: بهداشت روان فرایندی برای بهتر زیستن و رفاه اجتماعی است که بتواند تمام زوایای زندگی را در بربگیرد .
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: در نظر داریم بتوانیم به افراد کمک کنیم تا با ایجاد روش صحیح از لحاظ روانی ، عاطفی بتوانند با محیط خودشان، سازگاری بیشتری داشته باشند .
ریاحی اظهار داشت: در این راستا وزارتخانه ، این هفته را با عناوین مختلفی و با رویکرد جوانان و نوجوانان تعریف کرده است.
وی یادآور شد: با برگزاری دوره های آموزشی در برخی از واحدهای تولیدی در شهرستان ها که هدف تغییر افکار و توجه و اهتمام مدیران ارشد واحدهای تولیدی خدماتی صنفی است تا توجه لازم به حوزه سلامت روان کارکنانش جلب شود .
این مسئول افزود: نقش شادی و نشاط در سلامت روان و همان طور توانمندسازی کارکنان با رویکرد پیشگیری از آثار سوء مواد مخدر در جوانان و اهتمام لازم به سبک زندگی سالم به عنوان مواردی است که در هفته سلامت بیشتر به آن تاکید و توجه لازم خواهیم داشت .
ریاحی یادآور شد: در این موارد هم جامعه کارگری و هم خانواده های آنها می توانند از این فرصت و از این ظرفیت سلامت برای داشتن روابط عاطفی اجتماعی و خانوادگی و کاری مناسب بهره مند شوند .
در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی یادشده ریاحی و رقیه کرمانیان معاون فرمانداری اردکان از این 2 واحد بازدید کردند.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار