کد خبر: ۶۶۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 12 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی رئیس  مجتمع آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید جلیل یاسوج از پیشرفت فیزیکی صد در صد این مجتمع آموزشی درمانی و بیمارستان خبر داد .

 خیرالله نوریان در جمع خبرنگاران بیان کرد: این بیمارستان در موافقت نامه اولیه با ۲۰۰ تخت پیش بینی شده بود که با تغییراتی و افزایش فیزیکی سازه درمانی بیمارستان تعداد تختهای بیمارستان به ۲۹۷تخت افزایش پیدا کرد و با تلاشهای ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی چارت سازمانی جدید و موافقت نامه اصولی آن بر اساس ۲۹۷ تخت خوابی صادر خواهد شد.
 نوریان افزود که با توجه به سازه درمانی بیمارستان امکان افزایش تختهای بیمارستان تا ۴۰۰تخت وجود دارد.
 
بیمارستان

وی در ارتباط با جذب نیرو در این بیمارستان گفت : چارت سازمانی این مجتمع آموزشی درمانی بر اساس ۲۹۷تخت خواب چیدمان شده است و کلیه نیروها از طریق آزمون جذب خواهند شد .

رئیس مجتمع آموزشی درمانی شهدای دولت آباد ادامه داد : بر همین اساس در آزمون استخدامی سال ۹۵ حدود ۲۲۰ نفر در رشته های پزشک عمومی، پرستار ،رادیولوژی،آزمایشگاه، اتاق عمل ،هوشبری ،مدارک پزشکی و فوریتهای پزشکی جذب،ساماندهی وآماده شروع بکار هستند.

خیرالله نوریان تصریح کرد: سال ۹۶ نیز آزمون برگزار شده و در مرحله اعلام نتایج و تشکیل پرونده و ابلاغ میباشند .

نوریان در ادامه به وضعیت نیروهای خدماتی اشاره کرد و افزود : برای اولین بار بخشی از نیروهای خدماتی از طریق آزمون اردیبهشت ۹۷جذب خواهند شد.
 
بیمارستان

وی در ادامه به تجهیزات خریداری و نصب شده در این بیمارستان خبر داد و بیان کرد: با تلاش ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و نماینده محترم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی جهت تامین تجهیزات اقدامات خوبی صورت گرفته است که تاکنون بیش از ۸۰ درصد از تجهیزات مورد نیاز خریداری  و نصب شده است.

مقام ارشد بیمارستان شهید جلیل عنوان کرد: از استاندار و شهردار محترم و مدیر کل تامین اجتماعی در خصوص اختصاص زمین در ضلع جنوبی بیمارستان جهت ساخت پارکینگ بیمارستان،پد بالگرد و سوله بحران درخواست همکاری و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی نمود و افزود اگر بخشی از این زمین به بیمارستان واگذار شود بخش اعظم از طرح توسعه این مجتمع آموزشی درمانی محقق خواهد شد.

خیرالله نوریان با اشاره به موضوع توریسم درمانی خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی ها و مطالعات بعمل آمده از سوی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان با دانشگاههای روسیه و برزیل در جهت تبادل استاد و دانشجو و همچنین پذیرش بیمار از کشورهای همسایه انجام شده است .

وی ادامه داد :انشالله بخشی از تختهای بیمارستان به موضوع توریسم درمانی اختصاص خواهد یافت .

 نوریان اظهار امیدواری کرد که با افتتاح بزرگترین مجتمع اموزشی درمانی استان شاهد خدمت رسانی بهتر و مناسب تر به مردم شریف استان باشیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زینب رحیمی زاده
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
سلام من لیسانس روان شناسی عمومی دارم جویای کارهستم 25سالمه اگه به نیرواحتیاج بودبامن تماس بگیرید. ......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار