ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت رازی با اهدا زمین به مساحت ۱ هزار و ۸۲۶ متر مربع توسط خیرین در تیرماه ۹۶ با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 250میلیون ریال از اعتبارات مشارکتی 50-50 استانداری و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان کلنگ زنی شد؛ و در مدت ۱۳ ماه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۶۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۸ 11 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان، دکتر داودی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، شریفی نماینده مجلس شورای اسلامی در غرب استان، امام جمعه شهرستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی رازی شهر پارسیان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

دکتر آمنه ماجدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان ضمن تشکر از حضور مسئولین در افتتاح این پروژه گفت: ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت رازی با اهدا زمین به مساحت ۱ هزار و ۸۲۶ متر مربع توسط خیرین در تیرماه ۹۶ با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 250میلیون ریال از اعتبارات مشارکتی 50-50 استانداری و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان کلنگ زنی شد؛ و در مدت ۱۳ ماه به بهره برداری رسید.

دکتر ماجدی افزود: این مرکز در ۵۰۰ متر مربع زیر بنا احداث شده و دارای ۳ زیست پزشک با زیر بنای ۱۵۰ متر و یک واحد سرایداری با زیربنای ۷۶ متر می باشد.

وی بیان داشت: در این مرکز خدمات سطح اول بهداشتی و همچنین خدمات دندانپزشکی به مراجعین ارائه می گردد.
 دکتر سید حسین داودی ضمن تشکر از زحمات مدیر و پرسنل شبکه بهداشت و درمان پارسیان، دکتر ماجدی را مدیر موفق استان معرفی و از حمایت‌های استاندار هرمزگان در پروژه‌های عمرانی قدردانی کرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار