بیانیه کانون بسیج اساتید حاجی آباد؛
در این بیانیه به کسانیکه به دنبال زیر سوال بردن نیروهای ارزشی دانشگاه آزاد هستند، هشدار داده شده کنار بروند تا این دانشگاه بتواند در مسیر حرکت‌های انقلابی، گام‌های استوارتری بردارد.
کد خبر: ۶۶۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴ 09 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، محمدحیدری نارمندی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی آباد با صدور بیانیه‌ای از اقدامات انقلابی دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی حمایت کرد و در ادامه این بیانیه میخوانیم: در چند روز اخیر شاهد هجمه‌های بی‌سابقه و مدیریت شده ازسوی برخی جریانات خاص علیه دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیئت امناء و هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

این هجمه‌ها پس از تغییر و تحولات در سیستم مدیریتی و رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی افزایش چشم‌گیری داشته است.
متأسفانه هجمه‌های چند وقت اخیر علیه دکتر ولایتی طبیعی نیست و این موضوع جنگ رسانه‌ای است.
این هجمه‌ها خاص دکتر ولایتی نیست و به طور کلی چنین هجمه‌هایی علیه هیچ کدام از مسولان کشور نباید اتفاق بیفتد.

دکتر علی‌اکبر ولایتی شخصیتی وارسته، دانشمندی انقلابی، متخصص و متبحر در حوزه‌های خاص و مختلف می‌باشند که به دلیل دغدغه‌هایی که نسبت به آموزش عالی و تربیت نیروهای ارزشی و انقلابی متخصص در حوزه‌های علمی و پژوهشی و فرهنگی کشور دارند از زمان حضور خود در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان رئیس محترم هیئت موسس و امناء دانشگاه آزاد اسلامی فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در حوزه پیشرفت و تولید علم و نظام آموزش عالی دنبال می‌کنند و در این راه قاطعانه با افرادی که صلاحیت ندارند و از رانت‌هایی استفاده می‌کنند و یا این مجموعه را به جولانگاه سیاسی خود تبدیل کرده‌اند برخورد نموده‌اند و در این خصوص با هیچ‌کس تعارفات سیاسی یا اخلاقی و حزبی نداشته و ندارند.

ما ایشان را فردی متدین، معتدل، مشورت پذیر، انقلابی و دارای تجربه و تخصص و فردی مخلص و متعهد به این نظام و به اصل والای ولایت فقیه دانسته و شاهد وفاداری ایشان به رهبری فرزانه‌مان بوده و ایشان را یاوری مخلص دانسته‌ایم.
دکترولایتی سابقه 16 سال وزارت امور خارجه ایران در دوره‌ای بسیار سخت را برعهده داشته و بعد از آن هم 17 سال در مقام مشاورت اموربین‌الملل همواره درشرایط ویژه، همراه و معین مسولان عالی کشور در سیاست داخلی و خارجی کشور بوده است که او را تبدیل به فردی شناخته شده در عرصه بین‌الملل و قابل اعتماد و رجوع بسیاری از سیاستمداران جهانی نموده است.
حمایت‌های او از نظام در تمامی عرصه‌ها بر کسی پوشیده نیست و این در شرایطی است که تسلط وی بر برخی از دیگر علوم همچون پزشکی و تاریخ او را به شخصیتی دانشمند مبدل ساخته که عمر خود را در جهت خدمت به کشور به کار گرفته است. چگونه می‌توان نتیجه گرفت که دکترولایتی که همواره به تاریخ پرافتخار دیروز و امروز ایران و نقش آنان در جهان اشاره دارد امروز توصیه به رسیدن به جایگاهی بدون عزت و بزرگی داشته باشد.
این که دفاع سرسختانه او را در مورد مردم مظلوم منطقه و از جمله یمن، عراق، سوریه و مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان در طول این سال‌ها و تجلیل وی از مقاومت و ایستادگی را به زمینه‌هایی برای تخریب قرار دهیم چه سودی را نصیب چه کسانی خواهد کرد.

آیا غیر از این است که اگر مقاومت مردم منطقه در بدترین شرایط نبود امروز ما نیز باید سنگرهای دفاع را در داخل شهرهای ایران اسلامی بر پامی‌کردیم که این تنها چشمه کوچکی از واقعیت نگرانی مسولان عالی کشور واز جمله دکترولایتی را شاهد بوده‌ایم.

ما استادان بسیجی به این عده که به دنبال تضعیف کردن دانشگاه و زیرسوال بردن نیروهای ارزشی، انقلابی و علمی هستند، هشدار می‌دهیم، کنار بروند تا دانشگاه آزاد اسلامی در ریل پیشرفت و تعالی و حرکت‌های انقلابی در ایجاد مکان علمی امن ، مطمئن و حمایت از نیروهای مومن، دانشمند و با بصیرت گام‌های استوارتری بردارد.

ما استادان بسیجی حمایت قاطع خود را از مواضع انقلابی دکترولایتی در ایجاد بستر مناسب در این مجموعه که یقیناً برکات و ثمرات بی‌شماری از جمله تربیت دانشجو و استادان انقلابی را در پی خواهد داشت اعلام می‌کنیم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار