کد خبر: ۶۶۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 09 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی با تدبیر دستگاه قضایی و مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان ،نمایندگی ثبتی در شهرستان لنده افتتاح می شود.

در همین زمینه؛ حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در گفتگویی با روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: با توجه به محرومیت شهرستان لنده و مشکلاتی را که به جهت آمد و رفت و سایر هزینه های جانبی برای مردم به شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه داشت، با پیگیری های مستمر  نمایندگی ثبتی این شهرستان در چند روز آینده افتتاح و خدمات رسانی خواهد کرد.
 
خبر خوش رئیس دادگستری استان برای مردم لنده + جزئیات

سعید محوری مدیر ثبت اسناد و املاک استان در همین زمینه گفت:در راستای محرومیت زدایی در شهرستان لنده و در اجرای دستور حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس شورای قضایی استان و به منظور اجرای طرح بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و صدور سند مالکیت و باتوجه به عدم تخصیص اعتبار در جهت راه اندازی واحد ثبتی در شهرستان لنده از فته ی آینده 2 نفر به صورت مأمور در مرکز شهرستان حاضر و روند محرومیت زدایی و رفع تنگناهای مردم در امور قضایی را مرتفع خواهند نمود.

محوری در ادامه افزود: ابلاغ کارمندان مأمور صادر و از روزشنبه 21 مهر ماه 1397 انجام وظیفه می نمایند.

وی در پایان گفت: در صورت تأمین اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اداره ثبت اسناد و املاک ، به زودی در این شهرستان راه اندازی و به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار