انهدام، تشکیل پرونده، دستگیری، کلماتی هستند باعث تأثیر مخرب بر روی اعتبار و آبروی استان‌هرمزگان می‌گردد ضمن اینکه یک بار عصبی هم به مردم وارد می‌کردند، اما شاهد هستیم که مداوم توسط سردار ملکی تکرار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۲ 08 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، انهدام، تشکیل پرونده، دستگیری، کلماتی هستند باعث تأثیر مخرب بر روی اعتبار و آبروی استان‌هرمزگان می‌گردد ضمن اینکه یک بار عصبی هم به مردم وارد می‌کردند، اما شاهد هستیم که مداوم توسط سردار ملکی تکرار می‌شود.

اعلام عملکردی همچون کشف 36 تن مواد و اینکه باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شده آیا بدین معناست که دیگر در شش ماهه دوم سال هیچ موادی قاعدتاً نباید کشف شود توسط نیروی انتظامی چونکه باندهای مواد از بین رفته‌اند.

بایستی در دادن آمارها شرایط روز جامعه در نظر گرفت چون مردم شنیدن کاهش‌ها را می‌پسندند یا خبر اجرایی شدن طرح تجمیع 110 را که موجب افزایش امنیت در هرمزگان گردیده بدین صورت در این طرح شهروندان از هر کجای استان با پلیس 110 تماس بگیرند، مرکز استان به آنها تماس پاسخ خواهد داد و فی‌الفور در محل حاضر می‌شود.

به واقع در هفته ناجا همشهریان دوست دارند، با خدماتی که پلیس ارائه می‌دهد طی گزارشی آشنا شوند و مخصوصاً عملکرد پلیس را در ناآرامی‌های دی‌ماه سال گذشته دیدند، که نیروی انتظامی استان هرمزگان به رغم آسیب‌دیدگی و با وجود اینکه اسلحه داشت اما از آن استفاده نکرد و با حوصله و سعه صدر موضوعات را مدیریت نمود و صف بذهکاران را از مردم جدا کرد و حتئ بعد از اتمام نا آرامی‌ها هم یک مورد شکایت از نیروی انتظامی استان در مراجع قضایی نشد این یک دست‌آورد بزرگ بود که به آن کم اشاره می‌شود.

همچنین در سال جاری به رغم اینکه دشمنان تبلیغات زیادی کردند اما مردم صف خود را از آنها جدا کرده‌اند به عنوان نمونه تحصن کامیون‌داران را دیدیم که دستگاه‌های متولی این امر اقدامات لازم برای رفع مشکلات این صنف به خوبی انجام دادند.

اگر دقیق بخواهیم هفته نیروی انتظامی را در یک جمله تفسیر کنیم می‌شود گفت: به واقع نیروی انتظامی با ماموریت‌های گسترده جایگاه آن در بین مردم از یک وزارتخانه بزرگ هم فراتر بوده که ایجاد نظم و امنیت، حفاظت و حراست؛ رضایتمندی مردم در عین حالی قاطعیت در اجرای قانون؛ جلب رضای خدا در راستای اجرای احکام الهی از جمله محورهای خدمت‌رسانی نیروی انتظامی است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار