افتتاح این مرکز 27 هزار و 655 نفر تحت پوشش خدمات سطح اول درمانی قرار گرفتند که این کار رضایتمندی هرچه بیشتر مردم را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۶۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ 07 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در افتتاح مرکز جامع سلامت رازی شهرستان پارسیان با قدردانی از راه اندازی این مرکز، حضور دندانپزشکان در مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی غرب استان را اقدامی ارزنده دانست و گفت: در گذشته نبود دندانپزشک در منطقه غرب استان مشکلات زیادی را برای مردم مخصوصاً دانش آموزان بوجود آورده بود که به همت وزیر بهداشت و درمان دکتر قاضی زاده هاشمی و دکتر سید حسین داودی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در اجرای طرح تحول نظام سلامت این خواسته به حق مردم محقق شد و امروز شاهد هستیم در کلیه مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی غرب هرمزگان دندانپزشکان با کمترین هزینه به مردم شریف هرمزگان خدمات ارائه می دهند.

ناصر شریفی با تشکر از عملکرد خوب دکتر آمنه ماجدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان افزود: دکتر ماجدی از نیروهای بومی منطقه پارسیان هستند که در مدت مدیریت خود توانسته اند خدمات خوبی را ارائه کنند و مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی همچنان برای ارتقاء سلامت استان آماده همکاری هستند.

وی در پایان تصریح کرد: امروز با افتتاح این مرکز 27 هزار و 655 نفر تحت پوشش خدمات سطح اول درمانی قرار گرفتند که این کار رضایتمندی هرچه بیشتر مردم را به همراه خواهد داشت.

استاندار هرمزگان با افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت رازی از عبدالرحمان آشوری و یوسف افشار خیرین منطقه پارسیان قدردانی کرد و گفت: مرکز خدمات جامع سلامت رازی با مساحت یک هزار و 826 متر مربع در قالب پروژه های 50-50 ساخته شد که 50 درصد آن با اهداء زمین توسط خیرین و 50 درصد دیگر آن که شامل ساخت و تجهیز بود توسط استانداری و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان انجام به بهره برداری رسید.

دکتر همتی افزود: باید تلاش کنیم در این برهه از زمان که دشمنان دنبال دلسرد کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران هستند همواره چنین خدمات ارزنده ای را به مردم شریف ایران اسلامی ارائه کنیم و استانداری هرمزگان همیشه همکار و پشتیبان بهداشت و درمان هرمزگان است.

 دکتر سید حسین داودی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این مراسم با قدردانی از حمایت‌های دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان، دکتر همتی استاندار هرمزگان، ناصر شریفی نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و همچنین دکتر عباس میرزاد فرماندار شهرستان پارسیان گفت: یکی از دغدغه های ما در گذشته عدم دسترسی تمامی مردم منطقه پارسیان به مراکز بهداشتی و درمانی بود که امروز با افتتاح این مرکز عدالت در دسترسی به خدمات سلامت در شهرستان پارسیان تحقق پیدا کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دکتر امنه ماجدی را مدیری موفق در مجموعه بهداشت و درمان استان معرفی کرد و افزود: با پیگیری‌ها و تلاش مدیر شبکه بهداشت و درمان پارسیان و همچنین دکتر اکبری رئیس بیمارستان رستمانی این شهرستان برای جذب خیر محلی را برای بخش های ICU و ccu در نظر گرفته شده است که ساختمان آن توسط خیرین ساخته و تجهیز آن توسط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان انجام می‌شود و این کار پشرفت قابل توجه در حوزه درمان غرب استان خواهد بود.

وی گفت: احداث کلینیک در محوطه بیمارستان رستمانی هم از دیگر پروژه هایی است که نقشه آن آماده و بزودی اجرایی می شود و بیش از 40 میلیارد ریال برای احداث ساختمان این 3 پروژه توسط خیرین تأمین شده است.

دکتر سیدحسین داودی تصریح کرد: در حال حاضر 14 متخصص در رشته‌های زنان، اطفال، داخلی، بیهوشی، قلب، پاتولوژی، رادیولوژی، نورولوژیست، جراح مغز و اعصاب، جراح عمومی و روانشناس در پارسیان به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان از ساخت 15 محل زیست پزشک و دندانپزشک درقالب طرح 50-50 در پارسیان خبر داد و گفت: از این تعداد 8 پروژه آن افتتاح و بقیه در حال اتمام هستند.

گفتنی است مرکز خدمات جامع سلامت رازی 6 خانه بهداشت و 2 پایگاه شهری را تحت پوشش خود دارد که با هزینه‌ای بالغ بر 8 میلیارد و 250 میلیون ریال ساخته شد.
این مرکز دارای 3 پزشک عمومی، یک دندانپزشک، ماما و همچنین واحد نمونه گیری و آزمایشگاه است.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی رازی توسط استاندارهرمزگان، نماینده مردم غرب هرمزگان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار این  شهرستان، امام جمعه شهرستان پارسیان به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار