اوجاقی سرمربى تيم ملى ووشو جوانان گفت:
سرمربى تيم ملى ووشو جوانان كشور تصريح كرد: طبق شواهد موجود و برنامه ريزى در هيأت، هرمزگانى ها سه سال ديگر در ووشوى ايران بدون رقيب مى شوند.
کد خبر: ۶۶۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ 07 October 2018

هرمزگان 3 سال ديگر در ووشو بى رقيب مى شود/ شهردارى بندرعباس در حمايت از ووشو پيشقدم است/ اميارى از مديران موفق ورزش كشور است

به گزارش تابناک هرمزگان، امير اوجاقى در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جهت تقويت سانداى هرمزگان به اين استان سفر كرده ام و طبق برنامه‌ريزى‌هاى هيأت، هر دو هفته يكبار به مدت سه روز در دو نوبت صبح و عصر تا پايان امسال در جمع ووشوكاران استان خواهم بود.

وى با بيان اينكه هرمزگانى‌ها سه سال ديگر در ووشوى ايران بدون رقيب مى شوند، افزود: انسجام تيمى و برنامه ريزى در هيأت ووشوى هرمزگان بى نظير است و من از نزديك شاهد اين موضوع هستم و قول مى دهم اين استان در آينده اى نزديك در امر قهرمان پرورى بى‌رقيب مى‌شود.

سرمربى تيم ملى ووشو جوانان گفت: طى اين مدت شاهد استعدادهاى خوبى در ووشوى هرمزگان بودم كه نشان از اهميت هيأت به امر استعداديابى است و همين نونهالان و نوجوانان، آينده ووشوى استان را رقم مى زنند.

اوجاقى تصريح كرد: امسال با توجه به ميزبانى شهر بندرعباس براى انتخابى تيم ملى در رده هاى سنى نونهالان، نوجوانان و جوانان، شرايط خوبى براى هرمزگانى ها جهت حضور در تيم ملى فراهم شده است و هيأت استان در تلاش است كه اين اتفاق مهم رقم بخورد.

وى ادامه داد: در رقابت هاى قهرمانى جوانان جهان در كشور برزيل اميرحسين چرزه را در بخش تالو در تيم ملى داشتيم كه متاسفانه با اختلاف يک صدم امتياز، چهارم جهان شد و از كسب مدال باز ماند اما امسال شرايط ووشوكاران اين استان در هر دو بخش تالو و ساندا متفاوت است و به كسب مدال هرمزگانى ها در صورت حضور در تيم ملى در رقابت‌هاى قهرمانى آسيا اميدواريم.

سرمربى تيم ملى ووشو جوانان كشورمان در خصوص ارتقاى سطح فنى مربيان ووشوى هرمزگان عنوان داشت: به دنبال ارتقاى سطح فنى ورزشكاران، براى مربيان هرمزگانى نيز برنامه داريم و با شرايطى كه پيش مى رود در آينده از مربيان سانداى اين استان بيشتر خواهيد شنيد.

اوجاقى به سطح تالوى هرمزگان نيز اشاره كرد و افزود: تالوى هرمزگان به واسطه حضور استاد عليرضا بهرمن به عنوان مربى تيم ملى از جايگاه ويژه‌اى در كشور برخوردار است و مشكلى در تالوى استان نمى بينم كه اگر اين روند به همين شكل ادامه يابد شاهد حضور سه تا چهار ورزشكار تالو طى سال‌هاى بعد از اين استان در تيم ملى خواهيم بود.

وى به تعامل و ارتباط نزديک هيأت ووشوى استان با فدراسيون اشاره كرد و گفت: تعامل نزديک اين هيأت با فدراسيون به ارتقاى ووشوى استان كمک مى‌كند و در اين بين، هرمزگان يكى از استان‌هايى است كه اين تعامل را به خوبى ايجاد كرده است و فدراسيون با تمام قوا از هيأت ووشوى هرمزگان حمايت مى‌كند.

سرمربى تيم ملى ووشو جوانان جمهورى اسلامى ايران به انتصاب محمودرضا اميارى به عنوان مديركل ورزش و جوانان هرمزگان اشاره كرد و بيان داشت: اميارى از مديران موفق ورزش كشور است و قطعاً حضور وى در اين استان به ارتقاى ورزش قهرمانى در هرمزگان كمك مى كند و از آنجايى كه رابطه او با ووشو بسيار حسنه است مى تواند در ارتقاى سطح ووشوى استان ايفاى نقش كند و لازم مى‌دانم از تلاش هاى بى‌وقفه غلامعلى دانشور مديركل سابق ورزش و جوانان نيز تقدير و تشكر شود چراكه صادقانه براى ورزش هرمزگان خدمت كرد.

اوجاقى در ادامه از مجموعه شهردارى بندرعباس و اصحاب رسانه تقدير و تشكر كرد و افزود: همه روزه شاهد خبرهاى ووشوى هرمزگان در رسانه هاى محلى و كشورى هستيم كه اين موضوع نشان از تعامل سازنده هيأت استان با اصحاب رسانه است كه جا دارد از تك تك خبرنگاران هرمزگانى تشكر كنم و در پايان لازم مى دانم از اعضاى شوراى شهر، امينى زاده شهردار بندرعباس و جهانبخش رياست سازمان اجتماعى، فرهنگى و ورزشى شهردارى تقدير شود چراكه طى سال‌هاى اخير با تمام مشكلات مالى مجموعه شهردارى در حمايت از ووشوى هرمزگان پيشقدم بوده اند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار