تابناک هرمزگان- دکتر عباس ابراهیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک گفت: برگزاری نماز جماعت در ادارات از اهمیت بالایی برخوردار است و این امر بعنوان یک تکلیف شرعی می باشد؛ لذا این مسئله باید در ادارات دولتی و سازمانها و نهادها فرهنگ سازی شود.
کد خبر: ۶۶۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴ 06 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، ابراهیمی با اشاره به اینکه در آیات و روایات بر پایی نماز اول وقت و جماعت بسیار تاکید شده است افزود: غیر از آثار فردی و اجتماعی نماز جماعت پاداش های عظیمی برای آن بیان شده است که باعث می شود روحیه همدلی در کارکنان افزایش یابد؛ لذا برپایی نماز جماعت باعث حضور گسترده کارکنان در این فریضه الهی خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کار در زمینه نماز فقط محدود به برگزاری نمازهای جماعت نمی شود بلکه ترویح فرهنگی و ترغیب به یادگیری مفاهیم عمیق آن نیز امر بسیار مهمی است.

عباس ابراهیمی با تاکید بر اهمیت ترویج برگزاری نماز جماعت بیان کرد: ترویج فرهنگ نماز در بین جوانان موجب اشاعه فرهنگ نمازخوانی و درک عمیق تر از مفاهیم نماز است و باید ادای نماز طوری باشد که در زندگی و اعمال افراد تاثیر بگذارد.

گفتنی است؛  توسط مدیر کل ستاد اقامه نماز استان هرمزگان جهت برگزاری نماز جماعت و توجه به نماز جماعت در اداره از  مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک تقدیر شد.
انتهای پیام/*

برچسب ها: شرع ، نماز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار