تابناک هرمزگان- مدیر کل شیلات هرمزگان پیش از ظهر امروز با رئیس کل دادگستری استان، دیدار و پیرامون نقش مؤثر دستگاه قضایی در پیشبرد اهداف و توسعه عملکرد شیلات هرمزگان به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
کد خبر: ۶۶۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹ 06 October 2018

دیدار مدیر کل شیلات هرمزگان با رئیس کل دادگستری استان

به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این دیدار با بیان اینکه حوزه شیلات از نقشی تأثیر گذار در رونق و توسعه اقتصاد استان و کشور برخوردار است خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان در جهت تحقق اهداف شیلات هرمزگان به منظور رشد تولید و اشتغالزایی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری در ادامه ابراز امیدواری کرد: مجموعه شیلات هرمزگان با توجه به مدیریت توانمند شاهد درخشش، رونق و موفقیت روزافزون باشد.

در ادامه این دیدار، مهندس یکتاپور مدیر کل شیلات هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های خوب شیلاتی استان اظهارداشت: وجود 22 بندر صیادی، رتبه عالی صید سالانه در سطح کشور، رکورد بیشترین میزان تولید میگو، بیشترین سطح زیر کشت آبزیان، وجود بالغ بر 30 هزار نفر صیاد همراه با صادرات و ارز آوری محصولات شیلاتی، جایگاه ویژه‌ای را برای شیلات هرمزگان در سطح کشور و سراسر منطقه ایجاد نموده است.

مدیر کل شیلات هرمزگان همچنین با بیان اینکه همواره حمایت‌های دستگاه قضایی استان موجبات پیشرفت و توسعه دستگاه‌های اجرایی را فراهم نموده است، از تعامل و همراهی مستمر دادگستری استان هرمزگان تقدیر کرد.
انتهای پیام/*

برچسب ها: تعامل ، صیاد ، میگو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار