فرمانده نیروی انتظامی مهریز گفت: مردم، رعایت حقوق شهروندی، حفظ نظم و فرهنگ ترافیک را به فرزندان خود بیاموزند و با فراگیری علم فضای مجازی، آنان را در این شبکه‌های خطرناک همراهی و محافظت کنند.
کد خبر: ۶۶۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ 06 October 2018

سرهنگ علیرضا خدایی، فرمانده نیروی انتظامی مهریز ضمن تسلیت ایام عزاداری حسینی و شهادت امام سجاد (ع)، یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای اسلام را گرامی داشت و گفت: آغاز هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس مقتدر، امین مردم را گرامی می‌داریم و افتخار می‌کنیم که خدمتگزار مردم هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز افزود: به فرموده فرمانده کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، کسانی که در قالب نیروی انتظامی، امنیت و آرامش را برای آحاد مردم جامعه فراهم می‌کنند به معنای واقعی کلمه، مجاهد فی سبیل الله هستند.

وی با تاکید بر همراهی خانواده‌ها با فرزندان شان در عرصه‌های مختلف به ویژه فضای مجازی خاطرنشان کرد: سعی کنید قبل از سن قانونی برای فرزندان خود وسیله نقلیه فراهم نکنید و با فراگیری علم فضای مجازی، آنان را در این عرصه حساس و خطرناک همراهی کنید و مراقب باشید اعتقادات و باور‌های فرزندان تان به وسیله این شبکه‌ها منحرف نشود.

خدایی ادامه داد: با آموزش حفظ نظم، ادب برخورد با دیگران و نیز رعایت حقوق شهروندی و فرهنگ ترافیک از فرزندان تان حمایت کنید. بذر معنویت و انس به مسجد و نیز عشق به اهل بیت (ع) را در وجود آنان بپاشید تا باور‌های مذهبی و دینی مانع از ارتکاب جرم توسط آنان بشود.

فرمانده انتظامی مهریز همچنین رعایت احتیاط و تهیه دوربین مدار بسته برای منازل و دزدگیر و قفل فرمان برای خودرو‌ها را ضروری دانست و گفت: برای پیشگیری از وقوع هر گونه جرم، مردم باید نکات ایمنی را رعایت کنند و وسایل قیمتی را در خودرو یا با خود حمل نکنند.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تحرک افراد غریبه، فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی، سلاح و مهمات غیر مجاز را به سرعت و با شماره ۱۱۰ اطلاع دهند و انتقادات و پیشنهادات خود را با شماره ۱۹۷ با نیروی انتظامی در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار