رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: به منظور ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، ۷۰ موکب خدمات رسان در اندیمشک راه اندازی می شوند.
کد خبر: ۶۶۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 06 October 2018

حجت‌الاسلام سعید علی‌پور در اولین جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی شهرستان اندیمشک اظهار کرد: حماسه اربعین حسینی اجتماع شور، اعتقاد و نشان دهنده وفاداری میلیون ها مسلمان به ارزش های اسلام و ائمه اطهار (ع) است و دشمن از این اجتماع پرشور حسینی واهمه دارد.

وی افزود: شکوه عزاداری های این ایام موجب ترویج اسلام ناب محمدی می‌شود و تبلیغات مسموم دشمنان و توطئه های آنها هیچ گاه نمی تواند خللی در این شور و اشتیاق حسینی مردم وارد سازد.

حجت‌الاسلام علی‌پور بیان کرد: محرم و صفر، نمایانگر اعتقاد مردم شهرستان اندیمشک است که همواره با شور حسینی در برنامه های معنوی و مذهبی حضور دارند و نیز مردم در این راستا همواره نسبت به مسئولین پیشگام بوده و به صورت خودجوش مشارکت دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با اشاره به اینکه اندیمشک دروازه طلایی خوزستان است و هر ساله میلیون ها نفر زوار حسینی از این شهرستان عبور می‌کنند، بیان کرد: بیش از ۷۰ موکب به منظور اسکان و پذیرایی در این شهرستان به صورت خودجوش و با نظارت ستاد اربعین فعالیت خواهند کرد و موکب مرکزی نیز در جوار بارگاه ملکوتی شهدای گمنام اندیمشک بر پا می‌شود.

حجت‌الاسلام علی‌پور گفت: با توجه به اهمیت موضوع فرهنگ عاشورا و تبیین مبانی دینی در طول مدت برپایی موکب ها، اعزام مبلغ را در دستور کار خود قرار داده و مبلغان و مبلغات را به موکب هایی که دارای ظرفیت اسکان هستند سوق خواهیم داد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار