مديركل ورزش و جوانان هرمزگان در جمع ووشوكاران:
تابناک هرمزگان- مديركل ورزش و جوانان هرمزگان در جمع ووشوكاران گفت: همه توان خود را براى ميزبانى رقابت هاى قهرمانى كشور و انتخابى تيم ملى ووشوى جوانان در بندرعباس به كار خواهيم بست.
کد خبر: ۶۶۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۵ 06 October 2018

همه توان خود را براى ميزبانى انتخابى تيم ملى ووشو به كار مى بنديم/ يكى از اولويت‌هاى ما حمايت از قهرمانان است

به گزارش تابناک هرمزگان، محمودرضا اميارى در جمع ووشوكاران استان اظهار داشت: برنامه‌هاى آموزشى ساندا كه جهت تقويت اين بخش با حضور اوجاقى سرمربى تيم ملى ووشو در استان برگزار مى‌شود نشان از توجه اين هيأت به امر آموزش است.

وى با بيان اينكه يكى از اولويت‌هاى ما توجه به امر قهرمان پرورى است، افزود: برگزارى دوره‌هاى آموزشى به ارتقاى سطح فنى مربيان و ورزشكاران كمک مى كند و با اين اتفاق، قهرمان پرورى در استان رونق مى يابد چرا كه يكى از اولويت‌هاى ما در هرمزگان توجه به قهرمانان است.

مديركل ورزش و جوانان هرمزگان عنوان داشت: برنامه‌های خوبی برای توسعه ورزش استان داریم که انشاءالله با برنامه‌ریزی که در این زمینه انجام مى‌دهيم شاهد رشد خوبی در اين زمینه خواهیم بود.

اميارى ادامه داد: توجه به ورزش شهرستان ها، بخش ها و حتى روستاها يكى از مهمترين برنامه‌هاى اداره كل ورزش و جوانان هرمزگان است و تصمیم داریم تمرکز را از مرکز استان به شهرستان‌ها ببریم.

وى با اشاره به اينكه ووشو يكى از رشته هاى پرطرفدار ميان جوانان شهرستانى است، گفت: انشاءالله به تمامى شهرستان هاى هرمزگان خواهم رفت و از نزدیک مشکلات ورزشكارانشان را بررسی خواهم کرد.

مديركل ورزش و جوانان هرمزگان ضمن تمجيد از على نژاد رئيس فدراسيون ووشو تصريح كرد: على نژاد يكى از مديران موفق ورزش كشور است و توجه او به استان هاى محروم بويژه هرمزگان بى نظير است و يكى از اقدامات شايسته وى ايجاد توسعه متوازن در سراسر كشور است كه بزودى با تلاش هيأت استان و حمايت‌هاى فدراسيون و اداره كل، اين رشته زيباى ورزشى در بشاگرد هم فعال خواهد شد.

اميارى در پايان به ميزبانى رقابت‌هاى انتخابى تيم ملى ووشوى جوانان آقايان در بندرعباس اشاره كرد و بيان داشت: بهمن ماه امسال پذيراى حدود 700 نفر از ووشوكاران سراسر كشور در بندرعباس هستيم و همه توان خود را براى ميزبانى رقابت‌هاى قهرمانى كشور و انتخابى تيم ملى ووشوى جوانان به كار خواهيم بست.

در پايان عليرضا بهرمن رئيس هيأت ووشو هرمزگان از حضور مديركل‌ورزش‌و‌جوانان استان در جمع ووشوكاران جهت بازديد از دوره‌هاى آموزشى ساندا تحت نظارت امير اوجاقى سرمربى تيم ملى ووشو جوانان كشور تقدير و تشكر كرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار