تابناک هرمزگان- فرمانده انتظامی استان از دستگیری عاملان اصلی تولید و توزیع مشروب الکلی مرگبار در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۶۶۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ 03 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، سردار"عزیزاله ملکی"در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی مسمومیت و مرگ تعدادی از شهروندان در بندرعباس بر اثر مسمومیت با مشروبات الکلی، پلیس هرمزگان از اولین لحظات وقوع این حادثه پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

وی با اشاره به دستگیری 4 متهم در پرونده مشروبات الکلی مرگبار، افزود: یکی از عوامل اصلی از افراد سابقه دار بوده که در این رابطه دستگیر شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دستگیر شدگان دارای سوابق متعدد در ارتباط با مشروبات الکلی هستند، اظهار داشت: با تلاش و پیگیری های پلیسی یک زن و شوهر سازنده‌ مشروبات الکلی مسموم نیز توسط پلیس امنیت عمومی استان شناسایی و دستگیر شدند.

سردارملکی با بیان اینکه این دو فرد منزلشان را به کارگاه تهیه و ساخت مشروبات الکلی تبدیل کرده بودند، تصریح کرد:طی دو روز گذشته تاکنون 168 نفر بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروب الکلی دست ساز در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری شده و در همین مدت 16 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه 7 نفر از مسمومان خانم می باشند، اذعان داشت: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان، حال 8 نفر از بستری شدگان وخیم گزارش شده و 90 نفر از مسموم شدگان نیز بر اثر شدت آسیب وارد شده به کلیه ها تحت دیالیز قرار دارند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: قاچاق مشروبات الکلی و جرایم مرتبط با آن از مصادیق مفاسد اجتماعی است و استفاده از ظرفیت‌های مردمی، آموزش همگانی از طریق صداوسیما و رسانه‌های جمعی، تأکید بر اقدامات ایجابی و پرکردن اوقات فراغت جوانان از راهکارهای پیشنهادی در جهت مقابله با این پدیده شوم می‌باشد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار