تابناک هرمزگان- آخرین نفر از مراجعین با علائم مسمویت به مواد الکلی در تاریخ 11 مهر ماه به این بیمارستان مراجعه نمود که جمعأ 42 نفر از این مصدومان به تنها بیمارستان تأمین اجتماعی خلیج فارس مراجعه نمودند.
کد خبر: ۶۶۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 03 October 2018

آخرین آمار مصدومان الکلی در بیمارستان خلیج فارس

به گزارش تابناک هرمزگان، مسئول روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان خانم عطیه سادات میراکبری خبر داد: در پی توزیع مواد الکلی دست‌ساز در بندرعباس 247 نفر به علت مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کردند که تا کنون 20 نفر جان خود را از دست داده‌اند و یک نفر نیز نابینا شده است.

بیمارستان تأمین اجتماعی خلیج فارس در این حادثه تا کنون 42 مورد مراجعه داشته است اولین مورد مراجعه از این مصدومان از صبح 4 مهر ماه به این بیمارستان مراجعه نمود و تاکنون یک نفر همچنان در بخش مراقبت های ویژه‌ی بیمارستان بستری و تحت درمان است و متاسفانه  4 فوت شده‌اند.

درحال حاضر  6 نفر همچنان در این مرکز تحت درمان هستند و  32 نفر نیز پس از طی مراحل درمان ترخیص شده اند.

دکتر مریم امیری مدیر درمان استان ضمن تقدیر از تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی، پرستاری و اورژانس بیمارستان خلیج فارس، گفت: بیمارستان تأمین اجتماعی همواره در جهت همراهی با سایر مراکز درمانی سطح استان توانسته است خدمات شایانی را ارائه نماید.

نمونه ی این همراهی ، 21 مورد دیالیز (18 نفر در یک نوبت و 3 نفر در دونوبت) مصدومان الکلی در این بیمارستان بود که با وجود 4 تخت دیالیز و لزوم پاسخگویی به بیماران مضمن نیازمند به دیالیز، با تلاش شبانه‌روزی پرسنل خود توانست خدمت‌رسانی داشته باشد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار