مدیر امور هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نتایج انتخابات شورای انجمن هنرهای نمایشی اصفهان را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۶۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 03 October 2018

به گزارش تابناک : حمید شهرانی اظهار کرد: عصر روز دهم مهرماه، انتخابات شورای انجمن هنرهای نمایشی اصفهان با حضور تیم اعزامی مرکز از تهران در هنرستان هنرهای زیبا برگزار شد تا هنرمندان طبق اساسنامه از بین 13 نامزدی که برای این انتخابات ثبت‌نام کرده بودند، پنج نفر را برای اداره انجمن هنرهای نمایشی انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه 70 هنرمند در این انتخابات مشارکت داشتند، ادامه داد: بعد از رأی‌گیری پیمان کریمی با 43 رأی، احسان جانمی با 39 رأی، محمد ترابی با 38 رأی، امید نیاز با 28 رأی و هادی عسکری با 26 رأی به‌عنوان اعضای اصلی این شورا انتخاب و هوشنگ جمشیدیان و احمد شاهین فر نیز به ترتیب با 22 و 16 رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل اول و دوم معرفی شدند.

مدیر امور هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، گفت: شورای منتخب باید با برگزاری جلسات داخلی نسبت به انتخاب رئیس، مسئول امور مالی، مسئول سایت انجمن هنرهای نمایشی و ... اقدام و نتیجه را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام کنند تا ما این افراد را به تهران معرفی کنیم و حکم رسمی آن‌ها صادر شود.

شهرانی افزود: مهلت صدور این حکم خللی در برگزاری سی‌امین جشنواره تئاتر استان ایجاد نخواهد کرد چراکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تمهیدات لازم را برای برگزاری جشنواره انجام داده است، اما سعی می‌کنیم با تسریع در روند معرفی انجمن، دست آن‌ها را برای کمک به برگزاری جشنواره و اجرای برنامه‌هایی در این رابطه باز بگذاریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار