رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس:
تابناک هرمزگان- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس در نشست صمیمانه پزشکان فوق تخصص استان با عمادالشکیلی مدیر کل دفتر اقتصادی عمان در دفتر سطنتی عمان در بندرعباس گفت: بندرعباس در حال حاضر در مبحث پزشکی حرف های زیادی برای گفتن دارد و همچنین به دلیل تشابهات فرهنگی با کشور عمان، جزو استان های معین عمان در مبحث گردشگری سلامت است.
کد خبر: ۶۶۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰ 02 October 2018

هرمزگان جزو استان های معین عمان در مبحث گردشگری سلامت است

به گزارش تابناک هرمزگان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس در نشست صمیمانه پزشکان فوق تخصص استان با عمادالشکیلی مدیر کل دفتر اقتصادی عمان در دفتر سطنتی عمان در بندرعباس گفت: بندرعباس در حال حاضر در مبحث پزشکی حرف های زیادی برای گفتن دارد و همچنین به دلیل تشابهات فرهنگی با کشور عمان، جزو استان های معین عمان در مبحث گردشگری سلامت است.

وی افزود: تعاملات ما با کشور عمان به نقطه قابل قبولی رسیده است و این در حالی است که در بحث گردشگری سلامت با این کشور ضعیف عمل کرده ایم.

صباغی زاده اضافه کرد: راه اندازی خط پرواز مستقیم از عمان به بندرعباس و بالعکس نقطه عطفی در روابط دو طرف ایجاد می کند و در بحث گردشگری سلامت نیز تحولات بسیاری را به دنبال دارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس یادآورشد: در حال حاضر عمانی ها برای مباحث درمانی شیراز را انتخاب کرده اند که امید می رود با راه اندازی پرواز مستقیم مردم این کشور بتوانند از ظرفیت های پزشک های حاذق هرمزگانی نیز استفاده کنند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار