قانون منع به کار گیری بازنشستگان با همه فراز و فرود های خود به تصویب مجلس رسید و به ریاست جمهوری ابلاغ شد و حال ریاست جمهوری جهت اجرا به سازمان اداری و استخدامی ابلاغ کرده و تا کنار رفتن مدیران دو ماه فرصت داده شده است؛ این در حالی است که بسیاری از مدیران همچنان به دنبال دور زدن قانون هستند اما برخی دیگر خود از پیشقدمان اجرای قانون هستند.
کد خبر: ۶۵۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 23 September 2018

به گزارش تابناک : محمد رحیم نوروزیان با اعلام استعفا در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان اظهارداشت: استانداران، معاونین استانداران، معاونین وزرا و سفرا و مدیران و مسئولین همه جز این قانون قرار می گیرند. البته هنوز مشخص نیست که از استان خراسان رضوی چند نفر جز این قانون قرار می گیرند اما آقای رشیدیان استاندار، من به عنوان معاون سیاسی امنیتی اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیر کل اتباع استانداری و مدیرکل حراست استانداری مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شویم.


معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: همان روز که شورای نگهبان تایید کرد استعفایم را نوشتم و مصر هستم که هر چه زودتر با استعفایم موافقت شود و قانون اجرا شود و خیال مردم نیز راحت شود.با کمال میل و افتخار از مجلس و شورای نگهبان تشکر می کنم که این بار مسئولیت را از روی دوش بنده برداشتند. تا الان هم از سر احساس تکلیف آمده بودیم.


اگر بخواهیم سابقه این پیشگامی را رصد کنیم می توان به محمد علی افشانی، شهردار تهران اشاره کرد که در اولین نشست خبری و در جمع خبرنگاران گفت پیشگام اجرایی شدن این قانون است و در گام اول چندین تن از مدیران رده بالا خود را تغییر داد؛ این در حالی است که همچنان برخی شهرداران مناطق و معاونین سازمان ها همچنان در صف کناره گیری هستند که این روزها خبر از تغییر آنان نیست و از همه جالب تر آن که افشانی مدعی است که بازنشسته نشده و بر خلاف روشن بودن قانون هر روزه یک تفسیر از آن منتشر می شود و این روزها در انتظار استفساریه از مجلس برای ماندن در صندلی بهشت است. در این راستا گرچه پیشگامی در اجرایی شدن قانون به طور اندک از تهران و به طور جدی از مشهد شکل گرفته اما شهردار تهران و مشهد در انتظار معجزه برای ماندن در صندلی قدرت هستند.

 

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار