کد خبر: ۶۵۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 23 September 2018

31 شهریور سالروز حمله رژیم بعث عراق به مرزهای جمهوری اسلامی و آغاز هشت سال دفاع جانانه مردم کشور از مرزهای سرزمینی و اعتقادی خود می باشد.

باور داریم که اراده مشترک مردم و کارگزاران نظام در همه سطوح برای ایستادگی و ایثار، مهم ترین ویژگی و عامل شکست دشمن در دوران طلایی دفاع مقدس بود. برنامه نانوشته‌ای که در آن دوران به درستی اجرا گردید، شامل همبستگی، صبر، ایثار و قناعتی جمعی بود که اگر توسط شخص یا گروهی نادیده گرفته می‌شد به سختی مورد شماتت و طرد عمومی قرار می گرفت.
اعتماد و همراهی با مسئولان کشور، بهره گیری از ظرفیت ها، خود نظارتی در لایه های اجتماعی و مدیریتی در کنار ایثار و ایستادگی عاشورایی رزمندگان، متفقینی که کمر به نابودی آرمان و ایمان مردمی خدا جو بسته بودند را با شکستی تاریخی مواجه ساخت. تجربه جنگ تحمیلی و دفاع 8 ساله به ما آموخت؛ آنچه موجب شکست یا پیروزی می شود، در درون خود ما است. امروز هم اگر فعل همبستگی، و تصمیم به حرکت برای فائق آمدن بر مشکلات را به درستی صرف کنیم بار دیگر شکوه و شیرینی پیروزی را تجربه خواهیم کرد.

تلفیق دیپلماسی سیاسی با ظرفیت های تجاری، اقتصادی بی بدیل فعالان پاکدست و وطن‌خواه همراه با نگاه به توانمندی های داخلی، امید و رونق را در فضای جامعه زنده می سازد.
ایران سر شار از نعمت است آبادی و رونق محصول عملکرد تک، تک ما است.
بیائیم به جای نفی یکدیگر، نگاه رقابتی را گوشه ای امن به امانت گذاشته و اکنون که در برابر جنگ تحمیلی دیگر در عرصه اقتصاد قرار گرفته ایم نگاه و عمل ارزشمند دوران دفاع مقدس پیشه کرده به فکر نجات نظام و ادای دین به ساحت شهدا و یادگاران ایثار و ایمان باشیم.

فراموش نکنیم چشم های زیادی به ما دوخته شده است، هر کس از خود و محیط پیرامون خود شروع کند. قشم به عنوان حوزه عملکرد ما یکی از خطوط استراتژیک اقتصاد، امنیت و اتحاد است.
مدیران با تلاش بیشتر و گره گشایی، بخصوص در حوزه اشتغال و همکاری با صاحبان طرح و برنامه ی اشتغالزایی، مردم با مشارکت در تولید و رونق شغلی از طریق فعالسازی ظرفیت های بومی، نخبگان و فرهیختگان دینی، اجتماعی با ارائه طریق و همگی با استفاده از تولید داخلی و صرفه جویی های کاربردی و التزام عملی به وحدت و همبستگی، قشم را پیشگام مدیریت و زندگی به سبک دوران دفاع مقدس نمائیم ان شاء الله که فرا گیر شود و به ثمر نشیند.
علیرضا نصری
فرماندار شهرستان قشم1397/6/31

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار