تابناک هرمزگان- در هفتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر که با دستور کار تعامل و هم اندیشی با آموزش و پرورش و ارائه گزارش عملکرد آن اداره كل در آستانه بازگشایی مدارس برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵ 20 September 2018

عدم حضور دوساله مدیر کل آموزش پرورش در صحن شورا منتهی به کارت قرمز گرفتن شد

 به گزارش تابناک هرمزگان، فیصل دانش رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان داشت: دانش آموزان سرمایه های جامعه هستند و می بایست توجه ويژه اي به اين آینده سازان داشت تا زمینه رشد و توسعه جامعه فراهم گردد.

در هفتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر که با دستور کار تعامل و هم اندیشی با آموزش و پرورش ، ارائه گزارش عملکرد آن اداره كل در آستانه بازگشایی مدارس با حضور عید زاده دبیر ستاد پروژه مهر و مشاور شهردار بندرعباس، حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس، خانم فرزام مدیر کل امور مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش و میرزاده معاون پشتبانی ناحیه یک برگزار شد، با تسلیت و تعضيت بخاطر ایام محرم گفت: ما باید آزادگی و حریت امام حسین(ع) را الگو قرار داده و تمامي مدیران و مسئولان با نگاه به اين آزاد مرد تاريخ اسلام، رفتار آزادگی را سرلوحه كار خود قرار دهند.

رئیس شورا عدم حضور دوساله مدیر کل آموزش پرورش در صحن پارمان محلی را دهن کجی قلمداد نمود

 

فیصل دانش با اشاره به دستور کار جلسه خاطر نشان کرد: با توجه به حساسيت جلسه، شايسته بود مدیر کل آموزش و پرورش و معاونین وی ، شخصاً در اين جلسه حضور ميداشتند، وی افزود: مديران اجرايی ميبايست شأن شورا و منتخبين مردم را حفظ كنند.

وی همچنین گفت اين دومين باری است كه مدير كل آموزش و پرورش در جلسه شورا حضور پيدا نميكنند، لذا رفتار ايشان از نظر پارلمان محلی ناديده نخواهد ماند.

دانش در ادامه صحبت های خود گفت: با توجه به اینکه در آستانه سال تحصیلی هستیم می بایست شرایطی مهیا شود که دانش آموزان با آرامش خیال و در شرايط ايمن به تحصیل بپردازند.

دانش افزود: مدیریت تحصيل 140 هزار دانش آموز در شهرستان بندرعباس کار بسيار بزرگ و حساسی است ، لذا همكاری و همراهی همه مسئولین و دستگاه‌ها اجرايی را می طلبد.

رئیس شورای شهر بیان داشت: بنظر ميرسد بيشترين تعامل شهرداری با آموزش و پرورش در اين دوره اتفاق مي افتد، البته كه تعامل ميبايست دو سويه باشد، تعدادی از اعضای شورای شهر ، خود فرهنگی هستند که این یک فرصت مناسب براي حمايت از بخش فرهنگ است.

دانش در ادامه با اشاره به تشکیل جلسه شورای ترافیک در استانداری به مناسبت بازگشایی مدارس و حضورش در این جلسه خاطر نشان کرد: در این جلسه مباحث مهمی در رابطه با بازگشایی مدارس از جمله؛ خدمات رایگان روز اول مهر ماه به دانش آموزان توسط ناوگان اتوبوسراني شهرداري بندرعباس و توجه به امر خط کشی عابر پیاده در مسیر مدارس و همچنين منع حفاری در اين ايام را بيان داشت.

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: طرح جدید ترافیک قرار بود در همين ايام توسط شهرداری اجرا شود. اما جهت جلوگیری از آشفتگی و بی نظمی ترافيكی در ابتدای سال تحصيلی ، مقرر شد این طرح تا 15 مهر ماه به تعویق بيوفتد و بعد از آن تاريخ بدون نقص اجرا گردد.

عدم حضور دوساله مدیر کل آموزش پرورش در صحن شورا منتهی به کارت قرمز گرفتن شد

اسلام باوقار، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با هم افزایی و همدلی مدیران شهری خدمات رسانی بهینه به دانش آموزان صورت می گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: مدیریت شهری در راستای خدمات رسانی بهینه به دانش آموزان آمادگی دارد با یک هم افزایی و همدلی به این مهم برسد.

باوقار بیان داشت: برای بازگشایی مدارس هر ساله در بهترین مدرسه های شهر برنامه ی بازگشایی اجرا می‌شود.
وی افزود: برای سالجاری پیشنهاد میشود با یک برنامه ریزی صحیح در مدارسی که امکانات آنها خیلی کم است این برنامه ها برگزار شود.
باوقار گفت: اعضای شورا باید با همفکری و تعامل در جهت رفع مشکلات و معضلات ترافیکی حرکت کنند.

عدم حضور دوساله مدیر کل آموزش پرورش در صحن شورا منتهی به کارت قرمز گرفتن شد

آموزش و پرورش یک ظرفیت است / یکی از معضلات اصلی جامعه کمبود نشاط اجتماعی است

 

پرویز سالاری عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: آموزش و پرورش منحصر به یک وزارتخانه و سازمان نیست بلکه همه ی ما عضو خانواده آموزش و پرورش هستیم.

سالاری بیان داشت: آموزش و پرورش یک ظرفیت است و باید از این ظرفیت در راستای ارتقای حقوق شهروندی استفاده بهینه کنیم.

وی افزود: یکی از معضلات اصلی جامعه کمبود نشاط اجتماعی است و ایجاد نشاط اجتماعی باعث می شود که جلوی خیلی از آسیب های اجتماعی گرفته شود.

سالاری گفت: یکی از مؤلفه‌های اصلی نشاط اجتماعی ، ورزش و هنر است پس در این زمینه کارگروهی متشکل از سازمان فرهنگی ورزشی و آموزش و پرورش در جهت کاهش آسیب های اجتماعی تشکیل شود.

وی افزود: یکی از معضلات اصلی در جامعه امروزی اشاعه ی فساد و فحشا در فضاهای مجازی و تغییر سبک زندگی در خانواده ها است که می طلبد نخبگان بویژه معلمین این قضیه را کنترل کنند.

عدم حضور دوساله مدیر کل آموزش پرورش در صحن شورا منتهی به کارت قرمز گرفتن شدعدم حضور دوساله مدیر کل آموزش پرورش در صحن شورا منتهی به کارت قرمز گرفتن شدعدم حضور دوساله مدیر کل آموزش پرورش در صحن شورا منتهی به کارت قرمز گرفتن شدعدم حضور دوساله مدیر کل آموزش پرورش در صحن شورا منتهی به کارت قرمز گرفتن شد

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار