تابناک هرمزگان- دومین نشست بررسی پروژه های حوزه معاونت بهداشتی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، در سالن اجتماعات رازی معاونت بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶ 13 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، در این نشست، تعدادی از گروه های فنی، جزئیات اجرایی کردن پروژه های حوزه بهداشت که در راستای برنامه راهبردی سال جاری دانشگاه تدوین شده بود را تشریح کردند و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون هر یک از پروژه ها، رئیس دانشگاه نظرات فنی و کارشناسی را جهت اصلاح و بهبود فرایند پروژه های مذکور ارائه نمود.

شایان ذکر است بر اساس برنامه راهبردی دانشگاه، 150 پروژه برای حوزه بهداشت تعیین گردیده که تا کنون 137 پروژه توسط کارشناسان معاونت بهداشتی تدوین و برای اجرا آماده شده است.

تعدادی از پروژه های تدوین شده از جمله پروژه های مرتبط با برنامه های امور آزمایشگاهها، سلامت خانواده، سلامت روان و مدیریت شبکه و ارتقای سلامت در نشستی که روز 19 شهریور ماه برگزار شد، تشریح گردید.

شایان ذکر است این نشست، در ادامه برگزاری اولین جلسه ارائه پروژه های حوزه معاونت بهداشتی، به منظور تشریح و ارزیابی پروژه های مذکور، با حضور دکتر سیدحسین داودی، رییس دانشگاه علوم پزشکی، دکتر علی حیرانی، رئیس دبیرخانه سیاست گذاری دانشگاه و دکتر کاووس دیندارلو، معاون بهداشتی و معاونین فنی و اجرایی و کلیه مدیران گروه ها و مسئولان واحدهای معاونت بهداشتی تشکیل شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار