در پی کسب عنوان برتر راه و شهرسازی بستک صورت گرفت؛
تابناک هرمزگان- فرماندار شهرستان بستک با اهدا لوح تقدیر از رئیس راه و شهرسازی این شهر به دلیل کسب عنوان دستگاه برتر در سال 97 تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۵۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 12 September 2018

 

به گزارش تابناک هرمزگان، اکبر احمدی دولخانی فرماندار شهرستان بستک از ابراهیم علیجانی رئیس اداره راه و شهرسازی این شهر به جهت کسب عنوان دستگاه برتر در زمینه اجرای پروژه های عمرانی و خدمات رسانی مطلوب تقدیر و تشکر نمود .

در متن این لوح آمده است: بدون تردید پیشرفت و توسعه پایدار در گرو وجود سرمایه های انسانی کارآمد در جامعه است و تلاش خالصانه و مشفقانه نیروهای متعهد و دلسوز که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم مینماید میتواند نوید بخش رشد، توسه و بالندگی میهن اسلامی باشد.

اینک که با استعانت از خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید موفق به کسب عنوان دستگاه برتر در زمینه اجرای پروژه های عمرانی و خدمات رسانی مطلوب در سال 97 گردیده اید، عزم و تلاش ارزشمندتان را ارج نموده توفیق شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید از خداوند متعال خواهانم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار