تابناک هرمزگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان از حداث تقاطع غیرهمسطح روستای دهنو قلعه قاضی شهرستان بندرعباس با اعتبار 40 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳ 11 September 2018
به گزارش تابناک هرمزگان، داریوش باقرجوان عصر امروز در آئین آغاز عملیات احداث تقاطع غیر همسطح روستای دهنو بخش قلعه قاضی شهرستان بندرعباس که با حضور استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بندرعباس و جمعی از مسؤولان محلی و مردم آغاز شد به تشریح مشخصات این پروژه پرداخت.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اظهار داشت: با حمایت‌های استاندار هرمزگان و پیگیری‌های نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، در مجموع 11 میلیارد تومان اعتبار برای احداث و تکمیل پروژه‌هایی از قبیل روکش آسفالت و تقاطع غیر همسطح روستای دهنو قلعه قاضی منعقد شده است.

وی در ادامه افزود: از این رقم، 40 میلیارد ریال برای احداث تقاطع غیر همسطح روستای دهنو قلعه قاضی تخت از اعتبارات ملی استانی هزینه می‌شود.

باقرجوان تصریح‌کرد: طول مسیر زیرگذر و رمپ‌ها و لوپ‌ها سه کیلومتر، حجم خاکبرداری 73 هزار متر مکعب، حجم خاکریزی 14 هزار متر مکعب، تناژ آسفالت 6500 تن، عرض آسفالت 9 متر از مشخصات این مسیر است.

وی ادامه داد: دهانه پل 10 متر، ارتفاع پل شش متر، حجم بتن 1300 مترمکعب و 20 تن مقدار میلگرد مصرفی از مشخصات پل زیرگذر است.

آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غير همسطح روستای دهنو
 

آئین کلنگ‌زنی پروژه تقاطع غیرهمسطح دهنو با حضور استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده اي استان هرمزگان و جمعی از مسؤولان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان ، عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح روستای دهنو بخش قلعه قاضی شهرستان بندرعباس عصر دوشنبه 19 شهريور ماه با حضور فریدون همتی استاندار هرمزگان، حسین هاشمی تختی و احمد مرادی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و احمد پویافر فرماندار بندرعباس و جمعی از مسؤولان محلی و مردم آغاز شد.

در ابتدای این مراسم، استاندار هرمزگان از استقبال مردم و مسؤولان محلی از اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح روستای دهنو بخش قلعه قاضی قدردانی کرد و اظهارداشت: احداث چنین تقاطع‌هایی نقش مهمی در ارتقای امنیت و ایمنی تردد در جاده‌ها و راه‌های روستایی دارد.

سپس احمد مرادی رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از توجه ویژه استاندار به اجرای پروژه‌های عمرانی استان هرمزگان بر تکمیل اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح روستای دهنو بخش قلعه قاضی تاکیدکرد.

وی همچنین از اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان برای اجابت درخواست مردم در احداث تقاطع غیرهمسطح قدردانی کرد و خطاب به استاندار هرمزگان افزود: یکی از درخواست‌های مردم و امام جمعه قلعه قاضی، تعریض از تقاطع غیرهمسطح تا ورودی قلعه قاضی جهت ارتقای ایمنی است که چندین روستا را در بردارد.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح‌کرد: این پروژه از محل اعتبارات ارزش افزوده، اعتبارات راهداری و همچنین شهرداری قلعه قاضی و تخت به طول هشت کیلومتر اجرا می‌شود.

 مرادی ادامه داد: تحقق این امر مهم سبب افزایش رضایتمندی روستائیان و رانندگان خواهد شد.

در ادامه این مراسم، حسین هاشمی‌تختی نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان به جهت اولویت‌بخشی اجرای این پروژه قدردانی کرد.

وی در ادامه خواستار اجرای طرح تعریض و دوباندکردن جاده از تقاطع غیرهمسطح تا قلعه قاضی و تخت شد و تصریح‌کرد: اجرای این پروژه برگ زرین دیگری از خدمات انقلاب و نظام به مردم است.


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار