تابناک هرمزگان- نشست هم اندیشی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مدیر و پرسنل شبکه بهداشت و درمان قشم با هدف برگزاری مجمع سلامت شهرستان در جزیره قشم برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ 10 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر بهزادی، مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس مرکز بهداشت شهرستان قشم در این رابطه گفت: اجتماعی شدن سلامت و پیگیر شدن 70درصد دیگر مطالبات حوزه سلامت که مغفور مانده، در همکاری های بین بخشی بدست می آید و برای علمی تر، عملی کردن مطالبات، باید از همکاری تمامی ارگان ها، سمن ها و انجمن ها بهره برد.

دکتر بهزادی با اشاره به موضوع اجلاس منطقه 5 کشور در شیراز که با حضور دکتر داودی و سایر مدیران شبکه بهداشت و درمان استان و رؤسای دانشگاه های منطقه 5 برگزار شد، به حساسیت موضوع اجتماعی شدن سلامت تأکید کرد.

 دکتر حسن نژاد، معاون امور اجتماعی دانشگاه در این نشست، ضمن تشکر از حاضرین جلسه، توضیحی در مورد مجمع ملی سلامت که در سال 95 برگزار شد، ارائه داد و به نیاز تشکیل مجمع سلامت حتی در سطح محلات به نام کانون سلامت تأکید داشت.

وی افزود: ریاست مجمع شهرستان، بر عهده فرمانداری و تقسیم کار و در نظر گرفتن کمیته های مختلف در دستور کار دبیر مجمع که مدیر شبکه بهداشت است، می باشد.

معاون امور اجتماعی دانشگاه، خاطر نشان کرد: تشکیل کمیته های مختلف در رابطه با مجمع سلامت، از مواردی است که به بهبود فرایند تشکیل مجمع کمک شایان می کند. 

دکتر حسن نژاد در پایان، ضمن توضیح در مورد دستورالعمل مجمع و شرح وظایف، پیشنهاد همکاران ستادی را نیز جویا شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار