تابناک هرمزگان- دکتر سید حسین داودی، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این مرکز با همت خیرین با اعتبار 60 میلیارد ریال در مساحتی بالغ بر 7000 متر مربع و زیر بنا  3500 متر مربع که 1100 متر آن منازل سازمانی کادر درمانی و 2300 متر ساختمان درمانی می باشد احداث خواهد شد.   
کد خبر: ۶۵۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۲ 07 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر داودی همچنین یادآور شد: این مرکز علاوه بر مردم شهر درگهان ، به مردم ساکن  غرب جزیره  هم که جمعیتی بالغ بر 60000 نفر دارد نیز خدمات ارائه خواهد داد.

رئیس دانشگاه در ادامه بیان داشت: سیاستگذاری دانشگاه بر آنست که این مرکز مرکز دارای 20 تخت بستری موقت باشد که ویزیت اولیه مراجعین و در صورت لزوم بستری سرپایی زیر نظر متخصص طب اورژانس، صورت می گیرد و سپس در صورت نیاز به دریافت خدمات سطح دو، بیمار به سطح دو اعزام می گردد.

دکتر داودی گفت: از دیگر امکانات  و خدمات  این مرکز، درمانگاه تخصصی، دندانپزشکی، تسهیلات زایمانی، رادیولوژی، آزمایشگاه، تزریقات و پانسمان  میباشد که به مردم گرانقدر منطقه ارائه می گردد.

این مراسم با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان، دکتر داودی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار قشم و مدیر شبکه بهداشت برگزار شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار