تابناک هرمزگان- رئیس نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک با حسین جمالدینی هنرمند پیشکسوت در رشته (لنگ بافی و پارچه بافی ) در شهر بندرگروگ دیدارکرد.
کد خبر: ۶۵۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۷ 07 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، مصطفی کریمی زاده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این هنرمند پیشکسوت گفت: آثار دستی هر منطقه نشان از قدمت و فرهنگ آن منطقه دارد که در استان هرمزگان به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و فرهنگی، صنایع دستی خاص خود را داراست.

کریمی زاده افزود: قدم نهادن درمسیر فرهنگ  و هنر، علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار، قدم هایی محکم و استوار، بصیرتی دین مدار و پر عیار می طلبد که هنرمند شهرستان سیریک به ویژه هنرمندان پیشکسوت این خصوصیت دارا می باشند. 

وی عنوان کرد: خلق آثاری بدیع، جذاب و فاخر هنری با همت اصحاب فرهنگ و هنر صورت می پذیرد که برای به بار نشاندن آن مرهون تلاش و همت مردان سخت کوش با هدف حفظ و تقویت فرهنگ و هنر در جامعه می باشد. 

کریمی زاده عنوان کرد: هدف از دیدار با هنرمند پیشکسوت لنگ بافی در جهت حفظ و تقویت فرهنگ و هنربومی محلی (لنگ بافی ) و همچنین حمایت مادی و معنوی از این هنرمند زحمت کش که سالیان درازی با فرهنگ و هنر خود خدمات ارزنده و ماندگاری درعرصه اقتصاد و فرهنگ و هنر شهرستان کشیده است. 

گفتنی است: در این دیدار حسین جمالدینی هنرمند پیشکسوت در رشته لنگ بافی و پارچه بافی توضیحاتی در مورد شروع کارگاه خود نمود و خواستارحمایت از سوی مسولان داشت.

در این دیدار مصطفی کریمی زاده قول مساعد جهت پیگیری و رفع مشکلات به این هنرمند داد.

در پایان  با اهدای لوح سپاس از این هنرمند پیشکسوت تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار