تابناک هرمزگان- در یکصد و شصت و دومین همایش دبیران دستگاه‌های اجرایی ستاد اقامه نماز باقرجوان اداره راهداری به عنوان ارگانی پیشگام در استفاده از ظرفیت این اداره برای ترویج فرهنگ نماز معرفی نمود و از ایشان هم به خاطر اجرای برنامه های نمازی تجلیل گردید.
کد خبر: ۶۵۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ 05 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، یکصد و شصت و دومین همایش دبیران دستگاههای اجرایی ستاد اقامه نماز روز دوشنبه 97/06/12 در سالن اجتماعات اداره کل نوسازی مدارس با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم باقرجوان ، بر اهمیت و جایگاه نماز و شان این فریضه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: نماز در حالات آمادگی روحی، به آدمی عروج و حال و حضور بیشتر میبخشد و در حالت غفلت و ناآمادگی در گوش او زنگ آماده باش می نوازد و شخص را به وادی نورانی نزدیک میسازد.

فروزان نژاد، مدیر ستاد اقامه نماز در این جلسه با اشاره به نقش فعال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: یکی از دستگاه‌های که محیط کاری آنها وسیع و گسترده است اداره کل راهداری و حمل و نقل می باشد که از ظرفیت این اداره می توان برای ترویج فرهنگ نماز استفاده کرد.

در پایان از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان که به عنوان مهمان ویژه در این جلسه حضور داشت به دلیل همکاری در اجرای برنامه های نمازی و اعزام دو گروه سرود دانش آموزی به مسابقه ترنم الهی در استان سمنان با اهدا لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار