تابناک هرمزگان- اسما کریمی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان به همراه مسئولین آموزشی با دکتر اسلامی مدیر واحد کار و اشتغال منطقه ویژه اقتصادی دیدار کرد.
کد خبر: ۶۵۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 04 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اظهار کرد: ما آمادگی داریم با همکاری و مساعدت صنایع آموزش های مورد نیاز آنان را اجرا کنیم.

می توان با ایجاد مراکز جوار در صنایع و یا اجرای آموزش حین کار ، نیروی کار از کار منفک نشود و در حین کار مهارت جدید بیاموزد و یا مهارتش را ارتقاء دهد.

دکتر اسلامی مدیر واحد کار و اشتغال منطقه ویژه اقتصادی نیز از این پیشنهاد همکاری استقبال کرد و گفت: برای ارتقاء بهره وری و کیفیت کار نیاز به ارتقاء مهارت و کسب مهارت های جدید در صنایع هستیم و امیدواریم با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در اجرای آموزش های مورد نیاز و کاهش هزینه ها موفق باشیم.

اسما کریمی در ادامه افزود: در حال حاضر سه مرکز جوار صنایع فولاد ، کارخانه سیمان قشم و کشتی سازی بندرعباس فعال می باشند.سال گذشته تعداد 114512 نفر - ساعت معادل 1310 نفر در صنیع و صنوف از مهارتهای فنی و حرفه ای بهره مند شده اند. وی افزود: در 5 ماهه سال 97 نیز 21743 نفر ساعت معادل 335 نفر در صنایع و صنوف مهارت‌های فنی و حرفه ای را کسب کرده اند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار