کد خبر: ۶۵۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ 04 September 2018

منتظر هستیم تا این قانون تصویب شود

 

تابناک / نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی، شفافیت در آراء نمایندگان را حق مردم دانست و گفت: باید در یک اتاق کاملا شیشه‌ای کار و زندگی کنیم و حق موکلین ما است که بدانند بین شعارهایی که می دهیم و عمل ما در مجلس چقدر تفاوت وجود دارد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار مجلس شفقنا اظهار کرد: تقریبا اکثریت نماینده‌ها با طرح شفافیت آراء نمایندگان موافق هستند؛ چراکه این جزو حقوق مردم است که از آراء نمایندگانشان آگاه شوند و ما که باید اموال و زندگی خود را شفاف کنیم آیا می‌توانیم بپذیریم آراء ما شفاف اعلام نشود؟! به عبارتی این کار دوگانگی در برخورد است.

او در ادامه افزود: من فکر می‌کنم باید در یک اتاق کاملا شیشه‌ای کار و زندگی کنیم و حق موکلین ما است که بدانند بین شعارهایی که می دهیم و عمل ما در مجلس چقدر تفاوت وجود دارد و یا به رأیی که دادیم چقدر عمل می‌کنیم و روشن شدن این مساله با رأیی که می دهیم مشخص می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد:  ما فعلا منتظر قانون هستیم تا تصویب شود و هر کسی که نمی‌خواهد این قانون اجرا شود از این لباس خارج شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار