مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان اعلام کرد؛
تابناک هرمزگان- در بازدید مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان از دفاتر تسهیلگری و توسعه محلات بندرعباس: نیاز سنجی آموزشی در محلات توسط دفاتر تسهیلگری به اثربخشی آموزش کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۶۵۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 03 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، اسما کریمی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان ، در هفته دولت از 3 دفتر تسهیلگری و توسعه محلات بندرعباس با هدف توسعه مهارتهای فنی و حرفه ای بازدید کرد.

بنابر این گزارش ، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای اظهار کرد: یکی از مهمترین کارهای دفاتر تسهیلگری در اجرای آموزش های فنی و حرفه ای در محلات نیازسنجی آموزشی و شناسایی افراد است.

وی افزود:در حال حاضر در 10 منطقه ی نخل ناخدا، طلابند ،کمربندی ، چاهستانی ها ، گل کنی ، کوی ملت ، بهشت زهرا ، آیت اله غفاری ، فرودگاه قدیم و اسلام آباد توسط 6 تسهیل گر در بندرعباس جهت ارائه آموزش های فنی و حرفه ای شناسایی و فضا مشخص شده است.

اسما کریمی گفت: دفاتر تسهیلگر می توانند افراد جویای کار را جهت شرکت در دوره های آموزشی مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای در کلیه شهرستان های استان (بصورت رایگان) و یا آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای (با پرداخت شهریه مصوب) معرفی نمایند.

این افراد می توانند پس از شرکت در دوره های آموزشی و کسب توانمندی لازم و دریافت گواهینامه مهارت در فرصتهای شغلی موجود جذب و یا مستقلاً نسبت به راه اندازی کسب و کار و تولید اقدام کنند. وی بیان کرد: رئیس مرکز شماره یک بندرعباس رابط بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و تسهیل گران تعیین شده است.

شایان ذکر است: کلاس های تئوری با همکاری دفاتر تسهیل گری ، که نیاز به تجهیزات ندارد در محلات کلاس هایشان را برگزار می کنند.

فضا و محل برگزاری کلاس‌های آموزش فنی و حرفه ای توسط دفاتر تسهیل گری شناسایی گشته و به اداره کل معرفی می شود.
در این بازدید معاون آموزش اداره کل و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک بندرعباس نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار