تابناک هرمزگان- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاسک گفت: نخستین جشنواره عکس تیاب در منطقه لیردف، با همکاری هنرمندان روستای کرتی برگزار شد .
کد خبر: ۶۵۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳ 02 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالرحمن لشکری زاده در خصوص اهداف این جشنواره گفت: اهداف این جشنواره معرفی منطقه گردشگری لیردف و کرتی و همچنین معرفی استعدادهای رشته عکاسی در این روستاها بود.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک ادامه داد: منطقه‌ی لیردف و روستاهای آن سرشار از جوانان هنرمند، با استعداد و خوش ذوق می باشد که در عرصه‌ی فیلمسازی ‌و عکاسی فعالیت‌های چشمگیری دارند.

لشکری زاده بیان کرد: با راه‌ اندازی کانون فیلم و عکس در شهر لیردف و زیر نظر انجمن فیلم و عکس شهرستان، می‌توان در جهت کشف استعدادهای این منطقه بهتر عمل کرد و این نوید ظهور استعدادهای بالقوه در زمینه‌ی عکس و فیلم را بهمراه دارد.

عبدالرحمن لشکری‌زاده افزود: پرداختن به موضوعات فیلمسازی و عکاسی که هنری بسیار دلنشین، جذاب و هیجان انگیز در بین علاقه‌مندان به این عرصه می‌باشد می‌تواند استعدادهای خام را به استعدادهای پخته تبدیل کند و این موضوع البته، به خواستگاه خود علاقه‌مندان بستگی دارد.

وی در خصوص اینکه آینده‌ی جوانان شهرستان جاسک را در عرصه‌ی فیلمسازی و عکاسی روشن می‌بیند گفت: با عملکرد قابل قبول و عزم بالایی که هنرمندان شهرستان در این زمینه از هنر دارند، مطمئنا شاهد فصل جدیدی در حوزه‌های فیلم و عکس در استان و حتی کشور خواهیم بود.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک تأکید کرد: روستای کرتی در شرق جاسک و بخش لیردف، دارای جاذبه‌های گردشگری طبیعی و دارنده‌ی بزرگترین خور خاورمیانه می‌باشد که این منطقه را در نوع خود بی‌نظیر و بی‌همتا جلوه داده است.

لشکری‌زاده بیان کرد: منطقه کرتی با جاذبه‌های دریایی و مناسب برای حضور گردشگران و میهمانانی که از شهر لیردف به سمت کنارک، چابهار و جاسک در حال گذر هستند، می‌تواند بسیار جذاب و دیدنی باشد.

در پایان به 3 نفر از برترین شرکت کنندگان، جاوید جواهر کلام نفر اول، موسی خادمی نفر دوم و سعید شاعری نفر سوم این جشنواره شدند و توانستند جوایز نفیس این رویداد را از آن خود کنند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار