مجید عسکری زاده، منشی اول شورای اسلامی شهر بندرعباس+تصویر:
تابناک هرمزگان- نقش صنایع غرب در ایفای مسئولیت های اجتماعی کم رنگ است اجرای این مسئولیت  ها برای رفاه حال کارمندان خودشان هم که شده باید بجا بیاورند ، چون شهر بندرعباس با زیرساخت هایی که دارد برای بومیان خود کافی است ولی می‌بینیم که هر ساله وجود صنایع باعث می‌شود که جمعیت شهر افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۶۴۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۲ 30 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، مجید عسکری زاده طی مصاحبه تصویری با خبرنگار تابناک اظهار داشت: حضور پر رنگ رسانه ها در شصت و نهمین جلسه شورای شهر بندرعباس نشانگر از این است، که همه مقدمات دارد فراهم می‌شود برای رساندن صدای مردم به گوش مسئولین لذا مردم بدانند که صدای خود و خواسته‌هایی که دارند می‌توانند به واسطه نمایندگان خودشان در شورای شهر را به گوش تمام مسئولین برسانند.

برگزیده‌ای از  اظهارات عسکری زاده:

*داوری اصلی مردم هستند می‌بینند که مشکلات شهر را مثل: ریختن فاضلاب به دریا ، بازار ماهی فروشان ، ساحل و تا این مشکلات هم حل نشود ، نمی‌شود به هیچ مسئولی نمره قابل قبولی داد.

*باید هر چه سریع‌تر مشکل فاضلاب و بوی بد آن پایان یابد ، امروز ساحلی که بهترین مکان تفریحی شهر بندرعباس است را با رها سازی فاضلاب در دریا دارد نابود می شود.

*نقش صنایع غرب در ایفای مسئولیت های اجتماعی کم رنگ است اجرای این مسئولیت  ها برای رفاه حال کارمندان خودشان هم که شده باید بجا بیاورند ، چون شهر بندرعباس با زیرساخت هایی که دارد برای بومیان خود کافی است ولی می‌بینیم که هر ساله وجود صنایع باعث می‌شود که جمعیت شهر افزایش پیدا کند.

*صنایع وقتی با نگاه بین المللی احداث می‌شود پس بایستی نگاه کشور هم یک نگاه ملی به بندرعباس باشد بایستی قانونی وضع شود توسط نمایندگان مجلس تا انجام مسئولیت های اجتماعی تکلیف قانونی و الزام آور باشد.

* در مورد درخواست های وارده مردمی به شورای شهر بندرعباس که مربوط به عملکرد دیگر ارگان ها غیر از شهرداری است ، مطابق با برنامه‌ریزی خاصی مسئولین مربوطه و مدیران عامل را دعوت می کنیم به صحن علنی شورا تا پاسخگو باشند .

 

تصویر بردار: غلامرضا رحیمی ، گزارشگر: حسن عباسی
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار