کد خبر: ۶۴۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 28 August 2018

نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، در جدیدترین پست اینستاگرامی اش نوشت: 

در مراسم دعای روز عرفه، منصور ارضی یکی از مشهورترین مداحان کشور با اشاره به اقدامات مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و برنامه‌های دولت حسن روحانی اظهار نظرهایی کرد. هرچند اظهارنظرهای تند حاج منصور ارضی مسبوق به سابقه است اما به نظر می‌رسد این نوع ادبیات تهدیدآمیز نوع جدیدی از خط و نشان‌ها است.

حال برخی، اقدامات هفته قبل مدرسه فیضیه را هم اتفاقی و بدون هماهنگی نمی‌دانند؛ جایی که خطاب به حسن روحانی گفته شد: «ای آنکه مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت.» فرضیه کشته شدن آیت الله هاشمی قوت پیدا کرد.

جعفرزاده مطرح کرد: جای تعجب دارد که افرادی در قامت مداح، ارکان نظام را تهدید می‌کنند. در ایران رییس جمهور بعد از رهبری بالاترین قدرت را دارد، بعد می‌آیند این فرد را تهدید به مرگ در استخر می‌کنند. اول از همه، زدن این حرف‌ها باعث شد که تمام ابهاماتی که مردم از کشته شدن آیت‌الله هاشمی داشتند دوباره احیا شود. یعنی این ادبیات، فرضیه کشته شدن مرحوم هاشمی را قوت بخشید. حال این افراد، رییس جمهور کشور را تهدید به کشتن می‌کنند. به نظر من اگر جلوی این افراد و روش و منش‌ها گرفته نشود دوباره سعید عسگرها در این مملکت زاد و ولد می‌کنند.

او افزود: گویا دوران آموزش سعید عسگرها تمام شده و این افراد در حال ورود به کارزار هستند. اکنون در ایام نزدیک به ماه محرم بسر می‌بریم و اگر با این مداح‌هایی که اینچنین صحبت می‌کنند برخورد علنی و قاطع نشود آنگاه در این ماه به مشکل برخواهیم خورد زیرا بسیاری از تریبون‌دارهای این ماه عزیز فکر می‌کنند که الگو این است پس ما هم فحش دهیم و تهدید کنیم. واقعاً باید پرسید کجای دنیا اینگونه رفتارها مرسوم است؟ من خواهش دارم که دادستان به عنوان مدعی‌العموم به این موضوعات ورود پیدا کند. چطور در یک سخنرانی کوچک یک جمله گفته می‌شود و پس از آن، فرد سخنران را احضار می‌کنند، بعد می‌بینیم که خیلی از اصولگراها آزادانه هرچه می‌خواهند می‌گویند و با آن‌ها برخورد نمی‌شود.

 

 

 

وی در ادامه توییت زیر را در خصوص استیضاح وزاری دولت منتشر کرد.

 

 

 

على مطهرى ‎‎نایب رئیس مجلس شوراى اسلامى، سؤال از رئیس جمهور، اولین بار در مجلس هشتم در تاریخ ۱۳۹۰.۱۲.۲۴ انجام شد. تا آن روز سؤال از رئیس‌جمهور که در اصل ۸۸ قانون اساسی ذکر شده است به صورت یک تابو و امر نشدنی تلقی می‌شد و با توجه به حمایتهای مکرر مقام رهبری از دولت آقای احمدی‌نژاد، نمایندگان مجلس این نگرانی را داشتند که با مخالفت ایشان مواجه شود. ولی ما معتقد بودیم که این کار به صلاح کشور است خصوصاً با توجه به روحیه رئیس‌جمهور وقت که صریحاً اعتراف به قانون‌شکنی می‌کرد و می‌گفت من فقط قوانینی را اجرا می‌کنم که از نظر خودم مطابق با قانون اساسی است، بقیه را اجرا نمی‌کنم، یا می‌گفت قانونی را که در نهایت در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شده است اساساً قانون نمی‌دانم.

همان طور که حدس می‌زدم سؤال از رئیس جمهور در مجلس هشتم با مقاومت شدید هیئت رئیسه مواجه شد و کسانی از آنها مأمور شده بودند که امضاها را پس بگیرند. ما امضا می‌گرفتیم و آنها امضاها را پس می‌گرفتند تا از حد نصاب یعنی ۷۳ امضا بیفتد. حتی یکی از اعضای هیئت رئیسه می‌گفت مجلس از آقای خاتمی سؤال نکرد، شما چطور می‌خواهید از آقای احمدی‌نژاد سؤال کنید؟! سرانجام اینجانب به خاطر کارشکنی‌های هیئت رئیسه و تخلف در اجرای آیین‌نامه از نمایندگی مجلس استعفا دادم. استعفای من در جلسه علنی روز ۹۰.۸.۱۱ مطرح شد. نیم ساعت برای بیان دلایل استعفای خود وقت داشتم. در آنجا گفتم از آنجا که امکان دفاع از حقوق ملت و انجام وظایف نمایندگی در این مجلس وجود ندارد لذا از سمت نمایندگی استعفا می‌دهم. شش نفر در مخالفت با استعفای من صحبت کردند: آقایان پزشکیان، مصباحی مقدم، خباز، لاهوتی و هدایت‌خواه که البته آقای هدایت‌خواه در واقع موافق استعفا بود و گفت من به این دلیل مخالف استعفای آقای مطهری هستم که می‌خواهم ایشان در مجلس بماند و در انتخابات آینده مردم او را حذف کنند، ولی این خواسته ایشان درباره خودشان محقق شد. به هرحال استعفای من با ۱۵۵ رأی مخالف و ۳۱ رأی موافق و ۱۲ رأی ممتنع پذیرفته نشد. اینجا بود که هیئت رئیسه مجلس راهی جز اعلام وصول سؤال نداشت و علی‌رغم تلاش مجدد آن برای از نصاب انداختن امضاها، سؤال از رئیس جمهور با ۷۹ امضا اعلام وصول شد.

 

 

 

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژى مجلس، در صفحه خود در اینستاگرام گزارشی از فعالیت های اخیرش ارائه داد.

 

 

 

فریده اولادقباد رئیس فراکسیون زنان مجلس، تصاویری از حضورش در افتتاح خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی و همایش عبور از بحران و توسعه ی ایران به اشتراک گذاشت.

 

 

 

عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، توییت هایی در خصوص کثری خدمت فرزندان ایثارگران و موضوع سوال از رئیس جمهور به اشتراک گذاشت.

 

 

 

 

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی اش در اینستاگرام یادداشت کرد: ‫متاسفانه ۴فعال ⁧‫محیط زیست‬⁩ در آتش‌سوزی جنگل جان باختند.‬
‫یکیشان چندماه قبل در زندان جان باخت.عده‌ دیگری در زندان هستند.فداکاری فعالان عرصه محیط زیست را ارج نهیم.آنها ⁧‫جاسوس‬⁩ نیستند.آنها ⁧‫ایرانی‬⁩ و هموطن ما هستند.یاد همه درگذشتگان فعال محیط زیست و محیط‌بانان فداکار گرامی باد.‬

 

 

 

علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی در مذاکرات برجامی با اروپایی‌ها بیفتد، مگر اینکه تعهد بدهند که خرید نفت ایران و مراودات اقتصادی ما را تضمین کند.

علاءالدین بروجردی، با اشاره به گذشت بیش از سه ماه از مذاکرات ایران با اروپا پس از خروج آمریکا از برجام، اظهارداشت: فکر نمی‌کنم تاکنون نتیجه مطلوبی از این مذاکرات حاصل شده باشد؛ چرا که هنوز بسته پیشنهادی اروپایی‌ها به طور کامل ارائه نشده است تا بتوانیم درباره آن قضاوتی داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه معمولا اقتصاد اروپا در شرکت های بزرگ خلاصه می‌شود و این شرکت‌ها نیز تحت فشار آمریکا هستند و نمونه‌های آن را در رفتارهای اخیر شرکت توتال دیدیم که از ایفای تعهداتشان شانه خالی کردند، بنابراین فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی بیفتد، مگر اینکه اروپا تعهد بدهد که خرید نفت ایران و مراودات اقتصادی ما را تضمین کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: به نظر می‌رسد، هنوز برای قضاوت نهایی در خصوص رفتار اروپایی‌ها در زمینه آینده برجام زود است و باید منتظر بسته پیشنهادی نهایی آنها باشیم.

بروجردی در همین رابطه و در خصوص الحاق یا عدم الحاق به کنوانسیون‌های مانند پالرمو و CFT (مقابله با تأمین مالی تروریسم) اظهار داشت: به نظر من، با توجه به مجموعه مواضعی که رهبر معظم انقلاب اتخاذ کردند و مبنای نظرشان هم این بوده است که ما مسئله شفافیت مالی را قبول داریم اما افسار این کار نباید در اختیار بیگانگان باشد، لذا باید محتوای مفید این کنوانسیون‌ها را در قالب قانونگذاری داخلی دنبال کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به امکان قانونگذاری داخلی می‌توان به این کنوانسیون‌ها ملحق نشد، تصریح کرد: منظور از این کنوانسیون‌ها شفافیت مالی است و وقتی می‌توانیم با قانونگذاری داخلی این مسئله را محرز کنیم، «تحصیل حاصل» خواهد بود و مقصود نهایی تامین می‌شود.

 

 

 

وی در پستی دیگر با تاکید بر اینکه کمک‌های اروپا قابل توجه نیست، گفت: آن چیزی که مهم است این است که اروپاییان مجموعه تعهداتشان در قبال برجام را عملی کنند.

علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمک مالی اروپا به ایران به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: این کمک ها قابل توجه نیست؛ مهم این است که مجموعه تعهدات اروپا در قبال برجام عملی شود و بتوانند در قالب این موضوع که تعهد آنهاست بسته پیشنهادی شان را ارایه کنند.

وی اظهار داشت: ما به دنبال کمک گرفتن از هیچ کشوری نیستیم چرا که بیشترین نفت و گاز دنیا را در اختیار داریم اما بحث این است که آنها در مجموعه تهدیدات غیرمنطقی و غیرقانونی تحمیلی آمریکا بتوانند شجاعانه موضوع خودشان را اتخاذ کنند و با ایران کار کنند.

بروجردی با اشاره به اینکه اروپا خودش نیز در معرض تحریم های آمریکا قرار دارد، گفت: باید توجه داشت که جنگ آمریکا بین ایران از یک طرف و جنگ با چین، روسیه، کانادا و اروپا از طرف دیگر برقرار است و آنها دعوای داخلی خاص خودشان را نیز دارند.

 

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به همه ایرانیان مقیم خارج از کشور این اطمینان را می‌دهیم که بحث دوتابعیتی‌ها فقط مربوط به کسانی است که در ساختار دولت مسئولیت دارند. 

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص مساله دوتابعیتی‌ها و گزارشی که در صحن قرائت شد، اظهار داشت: زمانی که موضوع دوتابعیتی‌ها مطرح شد، سخنگوی وقت کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز اعلام کرد که این موضوع فقط شامل نیروهای دولتی می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پزشکان و متخصصان متعدد ایرانی زیادی دارای تابعیت مضاعف هستند که مساله دوتابعیتی‌ها هیچ ارتباطی با این گونه افراد ندارد و آن‌ها همچنان می‌توانند تردد داشته باشند و سرمایه‌های خود را در کشور داشته باشند که هیچ کس نیز در این چهارچوب به آن‌ها متعرض نخواهد شد.

وی افزود: صرفا به کسانی که در ساختار دولت می‌خواهند مسئولیت داشته باشند، موضوع دوتابعیتی‌ها مربوط می‌شود و بقیه موضوعاتی که مطرح می‌شود حواشی غیر واقعی است که می‌خواهند برای متخلفین حاشیه امن ایجاد کنند.

بروجردی گفت: به همه ایرانیان مقیم خارج از کشور که برای ایران سرمایه مهمی هستند، این اطمینان را می‌دهیم که بحث دوتابعیتی‌ها فقط مربوط به کسانی است که در ساختار دولت مسئولیت دارند.

نماینده مردم بروجردی در مجلس شورای اسلامی گفت: افراد متفرقه به خصوص چهره‌های علمی، پزشکان و متخصصین کشور که در کشور های اروپایی و آمریکا حضور دارند، کاملا مصون از بحث دوتابعیتی‌ها هستند.

 

 

 

پروانه مافی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس، با انتشار پستی اظهار داشت: وزیر کشور باید درباره اتفاقات مدرسه فیضیه پاسخگو باشد ‼️رفتار بعضی نماینده‌ها تبدیل به شوآف شده است. در کمیسیون شوراها نامه‌ای را خطاب به وزیر کشور نوشتیم؛ ایشان باید در خصوص حوادث تفرقه افکن مدرسه فیضیه توضیح دهد. آقای رحمانی فضلی باید آن‌چه که در مدرسه فیضیه اتفاق افتاده را مورد بررسی قرار دهد و عوامل آن را شناسایی کند، ایشان باید در خصوص آن پلاکاردهایی که دست افراد بود تحقیقاتی را انجام دهد، اینکه آنان چه کسانی هستند، چرا به رئیس جمهور توهین کرده‌اند و قصدشان چیست؟ باید مقابل این رفتارهای تفرقه‌افکن ایستاد، زیرا برای آینده ما بسیار خطرناک است. عده‌ای امروز بیان می‌کنند آن کسانی که سوال از رئیس‌جمهور را امضا کرده‌اند مردمی و کسانی که امضا نکرده‌اند غیرمردمی هستند،‌ این سخنان نه عاقلانه است و نه منطقی. رفتار بعضی از نماینده‌ها تبدیل به شوآف و حرکت نمایشی شده است زیرا در آینده می‌خواهند دوباره رأی بیاورند.

 

 

 

قاسم احمدی لاشکی نماینده شهرستان های نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس، تصاویری از برنامه مناظره از شبکه یک، دیدارش با مدیر عامل پست کشور و همچنین تصویری از نشست اش با معاون توسعه مدیریت ومنابع ، وزارت کشور منتشر کرد.

 

 

 

 

 

محمد دامادی نماینده ساری و میاندرود در مجلس، ویدیویی از حضورش در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو به اشتراک گذاشت. دامادی در این برنامه عنوان کرد:

با درآمد ماهانه ۳میلیون تومان هم امکان خانه‌دار شدن وجود ندارد ▫️محمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس:امروز شاهد افزایش نرخ اجاره بها و قیمت خانه هستیم اما قدرت خرید مردم تغییری نکرده است، اگر درآمد ماهانه یک زوج ۳ میلیون تومان باشد امکان خانه دار شدن آنها صفر خواهد بود
علت این فاجعه عدم کنترل و نداشتن سیاستهای درست است.
معمولا وقتی نمی خواهیم کاری را انجام دهیم می گوییم؛ انشاالله درست می شود!

 

 

 

محمود صادقی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با انتشار پستی خبر داد:

طرح تحقیق و تفحص از عملکرد حساب‌های سپرده قوه قضاییه امروز تقدیم هیأت رییسه مجلس شد.

 

 

 

وی در ادامه پست زیر را منتشر کرد.

 

 

 

سید کمال الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس، در صفحه خود در اینستاگرام انتصاب فرمانده جدید نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به وی تبریک گفت.

 

 

 

شهریاری در خصوص پویش فرزندت کجاست گفت: نه تنها در این پویش بلکه در هر موضوع باید شفاف عمل کنیم اما نباید وارد حریم خصوصی افراد شویم و نباید انگیزه سیاسی و شخصی را در این خصوص دخالت دهیم. با این پویش موافق هستم. چهار فرزند دارم. دختر بزرگم چهل ساله در بوشهر زندگی می کند خانه دار و فوق دیپلم، فرزند دوم دختر در دانشگاه رساله دکتری رشته ادبیات فارسی و مدرس دانشگاه، فرزند سوم پسر در دفتر شخصی خودم که مهندسی و فنی است در آن اشتغال دارد و فرزند چهارم پسر دانجو و در دفترم کار می کند و هیچ کدام شغل دولتی ندارند.

 

 

 

جهانبخش محبی نیا نماینده مردم میاندوآب در مجلس، تصاویری از جلسه استیضاح کرباسیان وزیر اقتصاد منتشر کرد.

 

 

 

علی اسدی نماینده مردم شهرستان شهربابک در مجلس، با انتشار پستی سالروز میلاد امام هادی (ع) را تبریک گفت.

 

 

 

محمد دامادی نماینده ساری و میاندرود در مجلس،  در رابطه با اظهارات رئیس کل سابق بانک مرکزی مبنی بر دستور معاون اقتصادی رئیس‌جمهور برای افزایش قیمت دلار تا سقف هشت هزار تومان، ابراز داشت: بنده کاملا در جریان این موضوع نیستم که سیف بر چه اساسی و با چه منظوری این حرف‌ها را زده اما آنچه مسلم است سیف طی مدت زمان مدیریت خود نتوانست وظایف خود را به درستی انجام دهد.

وی ادامه داد: وقتی فردی به عنوان رئیس کل بانک مرکزی فعالیت می‌کند باید آگاهی کامل نسبت به موضوعات داشته و برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت طراحی کند، در مواقع ضروری مدیریت بحران داشته باشد و به راحتی بتواند با مدیریت نیکو، برخی از مشکلات به وجود آمده را حل کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم با اشاره به ورود مجلس به موضوع خارج شدن دلارهای 4200 تومانی از کشور، بیان داشت: مجلس به این قضیه ورود کرده و خواستار بازخواست سیف توسط دستگاه‌های نظارتی و قضایی شده تا مشخص شود که چرا ارزهای 4200 تومانی توسط عده‌ای از کشور خارج شده ولی در ازای آن هیچ وارداتی نداشتیم و دلارها به کشور بازگردانده نشده‌اند.
وی در رابطه با دست‌های پشت پرده عنوان کرد: از این که دست‌های پشت پرده‌ی این اتفاقات و گرانی‌ها چه کسانی هستند بنده مطلع نیستم اما قطعا کسانی که دلارهای 4200 تومانی را به ناحق هزینه کردند و بازپس ندادند دست‌های روی پرده هستند که باید به .سزای عمل خود برسند.

نماینده‌ی مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی، قوه‌ی قضائیه را مسئول رسیدگی به موضوع ارز و دلار دانست و گفت: قوه‌ی قضائیه باید به شکل جدی و انقلابی به این قضیه ورود کند و شفاف‌سازی نماید تا مردم از بسیاری از این قضایا مطلع شوند، زیرا اگر چنین اتفاقی نیفتد مردم از انقلاب و مسئولین ناراضی خواهند شد و این اصلا خوب نیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم در پایان با بیان این‌که متخلفین باید محاکمه شوند، اظهار داشت: دولت باید به این موضوعات رسیدگی کند و چنانچه سیف از قبل نسبت به این اتفاقات آگاهی داشته باید پاسخگو باشد اما در صورتی که اطلاعی نداشته باید افراد دیگری که مسبب این قضایا بوده‌اند را یافته و آنها را محاکمه کند.

 

 

 

وی همچنین از افتتاح پروژه تامین آب شرب روستای ینگجه عباسی و نشست اش با پزشکان بستان آبادی بخ مناسبت روز پزشک خبر داد.

 

 

 

 

سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ولادت با سعادت امام هادی(ع) را گرامی داشت.

 

 

 

مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس، با انتشار پست هایی سالروز میلاد امام هادی (ع)، روز پزشک و روز ملی کشتی را گرامی داشت.

 

 

 

کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس نهم شورای اسلامی، در آخرین پست اینستاگرامی خود یادداشت کرد: نمی توان بیش از این شاهد ناامیدی و یأس مردم و بی دفاع شدن کشور در مقابل تهدیدات خارجی باشیم، بی تردید توجه به رفع مشکلات معیشتی مردم و جلوگیری از بارشدن هزینه های نامناسب بر دوش مردم و نیز اهتمام مجدانه برای جلوگیری از تضییع حق حاکمیت ملت بر سرنوشت خویش، از وظایف اساسی عموم صاحب منصبان کشور است که با مساعی دست اندرکاران در این موارد خطیر می توان روابط ملت و دولت را به حدود منطقی و عقلانی رساند و از این رهگذر، امنیت و آرامش و گشایشی در معاش که نیاز طبیعی هر ملت و شهروند انسانی است تامین گردد . صاحب منصبان و مشاوران آنان، لحظه ای با وجدان دینی خود خلوت نمایند و آثار و نتایج روش مورد پسند خود را در این روزگار سخت ارزیابی کنند، مسلماً در راه و روش خود تجدید نظر خواهند کرد . اکثریت قاطع ملت ایران، برخورد اصلاحی و قانونی با حاکمیت را می پذیرند و نیروهای خارج از حاکمیت اعم از منتقد، مخالف، معارض و برانداز نمی توانند خارج از رأی و اراده عمومی مردم، خطی سیاسی را انتخاب نمایند و در صورتی که چنین کنند، بی شک، مورد حمایت توده ای قرار نخواهند گرفت . ملت و دولت، تنها با دو هویت اسلامی و ایرانی، در کنار هم و در آغوش هم می توانند تعالی کشور و پویایی خاص و تاریخی ملت ایران را تضمین کنند . آمریکا و هم پیمانهایشان خواب خوشی برای ملیت های بافرهنگ باستانی دیده است: به قول صاحب نظران دموکراسی موزاییکی!! در این راه، جز فوران کینه ها و انتقادها و تخریب های مکرر و سپس ورود بیگانگان و اضمحلال کلی ملیت و استقلال چیزی نمی توان پیش بینی کرد . در ادامه این روش، دیگر کشور ایرانی، بر صفحه جغرافیا و تاریخ جهان نخواهد ماند و قومیتی به نام ایران وجود نخواهد داشت، تا به کیفیت و نوع حکومت آن اندیشه شود. قیام و انقلاب و براندازی این بار چون همیشه نیست . امیدوارم آفتاب عقلانیت در این سرزمین بتابد و شکل و صورت دیگری از تغییر بنیادی در اندیشه ها و بینش های حاکمان و مردمان رخ نماید، که در اصل و فرع آن فقط و فقط توجه به منافع ملک و ملت ایران زمین اساس باشد و بس . شرایط و موقعیت کنونی کشور و ملت خطیر دوران ساز است و طبیعت چنین موقعیتی ایجاب می کند که همه افراد وطن دوست و آزاده و مبرا از وابستگی ها، نه آشوب، نه سکوت و خود فروختگی ها بسیج شوند و در اداره امور مملکت مشارکت نمایند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار