فریور خراباتی
کد خبر: ۶۴۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵ 23 August 2018

مسعود مرعشی سردبیر بی‌قانون زندگی‌ پر فراز و نشیبی داشته است. او برخلاف ظاهرش که تعمدا سی‌وچند ساله به نظر می‌رسد، توسط چند جراح پلاستیک، بوتاکس‌کار، لمینیت باز، ساکشن کار و پروتز به دست، توانسته ظاهر خود را به چیزی که امروز مشاهده می‌کنید، تغییر دهد.

حدود شصت و پنج سال پیش کودکی به نام فیدل در خانواده‌ای فقیر که توی کار روغن موتور بودند، چشم به جهان گشود و تصمیم گرفت در همان دوران کودکی از پشم گوسفند و تخم مرغ کمک گرفته و برای خودش ریش بگذارد و با این روش انقلاب کوبا را رقم‌ بزند، مرعشی را در کوبا به اشتباه سال‌هاست فیدل کاسترو صدا می‌زنند و به اشتباه فکر می‌کنند مرده است، در حالی‌که زنده است و صاف صاف راه می‌رود‌.
مسعود پس از انقلاب کوبا اعلام کرد که آنجا خیلی گرم است، در نتیجه به روسیه رفت و با استالین ملاقات کرد. مسعود همان جا نام خودش را به گورباچف تغییر داد و گفت: «اینجوری راحت‌تر میشه مخ زد» البته مخ سیاسیون را! در نتیجه پس از اولین ملاقات با استالین هر فیلم ترسناکی که تماشا کرد، حتی محمدرضا نصیری را هم که توی تاریکی زیر نور قرمز نگاه کرد، نه تنها نترسید بلکه با صدای بلند خندید.

مرعشی پس از فروپاشی شوروی به کشور خودش یعنی زیمبابوه بازگشت و در نقش رابرت موگابه در عرض سه ماه، هشتاد و سه کودتا انجام داد و وقتی دیگر رقبا کاملا نابود و کبود شدند، اعلام کرد که «دیگه کسی نیست کودتا کنیم، نمیشه علیه خودم کودتا کنم؟!» و وقتی با پاسخ منفی ارتش زیمبابوه مواجه شد، با خودش گفت: «خیر و برکت از کودتا هم رفته!» و زیمبابوه را به مقصد کشور مادری‌اش ترک کرد و به آرژانتین رفت و در جام جهانی ۱۹۸۶ این تیم را قهرمان جام جهانی کرد و در جام جهانی ۱۹۹۰ هم این تیم را به مقام نایب قهرمانی رساند و در جام جهانی ۱۹۹۴ یک نفر را جای خودش به مسابقات فرستاد و او را چیزخور کرد تا آزمایش دوپینگش مثبت شده و پرونده برای همیشه مختومه شود.
مسعود مرعشی پس از پایان دوران ورزشی خود، آرژانتین را به مقصد لس‌آنجلس ترک کرد و در بخش موسیقی فعالیت کرد و از ترانه‌های موفق او می‌توان به «پری ترشی بادمجون» و «آسه آسه، ریزه ریزه» اشاره کرد. مرعشی با نام جعلی «عباس مار سفید» در مارکت موسیقی فعالیت داشت و ادامه فعالیت‌های خود را به حجی جون سپرد.
از اعضای مشهور خانواده او می‌توانیم به مسعود جهانی، مسعود اوزیل و مسعود ده‌نمکی اشاره کنیم. از ویژگی‌های این خانواده مرموز این است که برخلاف بنده و شما که با فامیل‌ها توی نام خانوادگی شباهت داریم، آن‌ها در اسم کوچک با یکدیگر شباهت دارند.
مسعود مرعشی پس از بازگشت به ایران در پوشش طنزپرداز به فعالیت‌های ضدبشردوستانه خود ادامه داد و با تربیت تعدادی طنزنویس و راه‌اندازی شبکه مرموزی به نام بی‌قانون، توانست با درآمد آن برج میلاد تهران و سیتی سنتر اصفهان، رستوران هفت‌خوان شیراز، طاق بستان کرمانشاه، بادِ بادگیرهای یزد و مرجان‌های جزیره قشم را بخرد.
ما امیدواریم که جرثومه‌ای که این فرد پس از زندگی با نام‌های جعلی چون فیدل کاسترو، رابرت موگابه، گورباچف، دیه گو آرماندو مارادونا و عباس مار سفید برای خود دست و پا کرده، هرچه زودتر نابود شود.
انتهای پیام/روزنامه طنز بی قانون (ضمیمه طنز روزنامه قانون)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار