تابناک هرمزگان- مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان بیان کرد: 36 پروژه راه روستایی در هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار میگیرد.
کد خبر: ۶۴۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 21 August 2018

 به گزارش تابناک هرمزگان، غلامحسین شیری با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت عنوان کرد: تجلیل و پاسداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر فرصت مغتنمی برای تجلیل از یک "تفکر انقلابی" است.

وی افزود: گرامیداشت هفته دولت برگ زدن فصل درخشانی از صفحات زرین خدمتگزاری در نظام اسلامی است و این سیره و منش خدمت خالصانه در اذهان دوست داران انقلاب اسلامی تا ابد به یادگار خواهد ماند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به افتتاح 36 پروژه راه روستایی در هفته دولت اظهار کرد: این تعداد پروژه در راه مواصلاتی روستایی شهرستان های بستک، بندرخمیر، بندرعباس، بندرلنگه، حاجی آباد و میناب افتتاح و مورد بهره برداری قرار میگیرد.

شیری در ادامه تشریح کرد: طول راه های مواصلاتی روستایی قابل افتتاح 95.6 کیلومتر است که با هزینه ای بالغ بر 377 هزار میلیون ریال مورد بهره برداری قرار میگیرد.

وی در پایان تصریح کرد: با افتتاح و بهره برداری از این مقدار راه روستایی بخش اعظمی از مشکلات راه مواصلاتی روستایی در استان رفع می شود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار