قاصدی:مردم زودتر نتایج پرونده‌ها را ببینند
رییس کل دادگستری استان اردبیل آماز زندانیان مالی در استان را بیش از 700 نفر اعلام کرد،
کد خبر: ۶۴۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ 20 August 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام محمد علی قاصدی امروز در مجمع عمومی سالانه انجمن حمایت زندانیان استان با اشاره بر لزوم رفع اطاله دادرسی افزود: یکی از اولویت های اساسی دستگاه قضایی استان تسریع در رسیدگی به پرونده ها توام با دقت است و جلساتی نیز برای هماهنگی و برنامه ریزی برای تحقق این امر برگزار می شود.
وی گفت: بر اساس قانون وقتی که پرونده ها به مرحله اجرای احکام رسید باید سریع احکام صادره اجرا شوند تا مردم هر چه زودتر نتایج پرونده های خود را مشاهده کنند.
رییس کل دادگستری استان اردبیل اظهار داشت: زمانی فردی به حبس می افتد خود و خانواده را درگیر می کند، لیکن تامین وضعیت اقتصادی ، ایجاد شغل، تامین آموزش و پرورش این افراد وظیفه دستگاه ها و نهادهایی که وظیفه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در جامعه دارند، را خطیرتر می کند.
دادستان عمومی و انقلاب رکز استان اردبیل نیز در این نشست هدف از تشکیل انجمن حمایت زندانیان را کمک به زندانیان و خانواده های آنها دانست و گفت: تلاش می شود با استفاده از کمک های خیرین و منابع درآمدی انجمن حمایت زندانیان برای رفع مشکلات این افراد نیازمند گام های اثر بخشی برداشته شود.
ناصر عتباتی افزود: در حال حاضر حدود 300 خانواده در استان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان قرار دارد و تلاش بر این است تا انجمن به سمت و سوی درآمد زایی مستمر حرکت کند.
به نوشته ایرنا، وی افزود: در این راستا طرح هایی همچون احداث شهرک آزمایش در مساحت بیش از پنج هکتار و احداث مجتمع رفاهی و خدماتی شامل نانوایی و کارواش برای کمک به وضعیت مالی این افراد راه اندازی می شود و در این مجتمع ها سعی می شود از خود زندانیان برای کار و اداره آن استفاده شود.
وی از آزادی 212 نفر از زندانیان در سال گذشته توسط انجمن حمایت زندانیان استان اردبیل خبر داد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار