فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر فارس:با توجه به اینکه تمامی طوایف و قبایل ما حول محور ولایت و فرامین الهی با هم متحد هستند، گفت: ما با کسی جنگ نداریم و وارد جنگ نمی‌شویم اما اگر کسی با ما وارد جنگ شد، پشیمانش می‌کنیم.
کد خبر: ۶۴۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶ 20 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:سردار اسکندر دانشمندی، فرمانده لشكر عملیاتی ۱۹ فجر در محفل انس سران طوایف بلوچ شهرستان سراوان در شیراز، ضمن قدردانی از مردم سیستان و بلوچستان و استان های مرزی در تأمین امنیت کشور گفت: با وجود شرایط سخت و مشقت‌آور زندگی در مرزهای کشور اما با عزم و اراده راسخ شما که عاشق وطن خود هستید، توانسته‌اید از امینت خود و کشور حراست کنید.
وی با اشاره به خصم و دشمنی‌هایی که طی ۴۰ سال گذشته از انقلاب بر ایران اسلامی روا داشته‌اند، افزود: علی‌رغم تلاش فراوان دشمن از درون و بیرون مرزها برای تسلط بر منطقه به علت عشقی که خدا در دل‌هایمان قرار داده و با عنایت الهی، دشمن را ناکام گذاشته‌ایم.
فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس وهمی که دشمن با توجه به در اختیار داشتن فضای مجازی و رسانه‌های بیشمار برای غلبه بر ملت ما دارد، خام عنوان کرد و افزود: مردم ما با تمام وجود پای اعتقاداتشان ایستاده‌اند و در این راه حتی حاضر به نثار جان و مال خود نیز هستند.
وی در ادامه، جنگ روانی در فضای مجازی که دشمن برای سلطه بر ما در عالم به راه انداخته، باطل خواند و گفت: با توجه به فرمایش امام صادق(ع) مبنی بر اینکه رسول خدا به اعراب مسلمان این گونه خطاب کرد: آن چنان که امروز شما برای تنزیل قران با ایرانیان می‌جنگید دنیا به پایان نمی‌رسد تا ایرانیان برای تفسیر قرآن با شما بجنگند و الان شاهدیم که همان روز فرارسیده است.
این مقام ارشد نظامی در لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس، در انتقادی صریح نسبت به کشورهایی که به نام اسلام با آمریکا و اسرائیل هم پیمان می‌شوند، گفت: آیا بمباران مردم مظلوم یمن و کشته شدن کودکان بی گناه در اسلام توجیهی دارد؟
وی در ادامه با توجه به اینکه تمامی طوایف و قبایل ما حول محور ولایت و فرامین الهی با هم متحد هستند، گفت: ما با کسی جنگ نداریم و وارد جنگ نمی‌شویم اما اگر کسی با ما وارد جنگ شد، پشیمانش می‌کنیم.
فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس اضافه کرد: همه ما سرباز ولایت و امر الهی هستیم و جز دستور او عمل نمی‌کنیم، هیچ‌گاه با دشمن خدا متحد نشده و نخواهیم شد و قطعاً ملتی که این نوع نگاه را داشته باشد، هیچ قدرتی یارای مقابله با آن را ندارند.
وی درخصوص وحشت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از محو شدن در صحنه جهانی گفت: آمریکایی‌ها بر این باورند که اگر نتوانستند تا سال ۲۰۲۵ بر دنیا حاکم شوند، دیگر از صفحه روزگار محو خواهند شد و بر همین مبنا سران غرب در تلاشند که خود را نجات دهند.
این مقام مسئول در لشکر عملیاتی ۱۹ فجر فارس با بیان اینکه آمریکا با ادعای ابرقدرت بودن نتوانسته در صحنه جهانی کاری از پیش ببرد، گفت: آمریکا چرا در سوریه، عراق و افغانستان نتوانسته خواسته‌های خود را عملی کند در حالی که جمهوری اسلامی با وجود مشکلات اقتصادی توانست دستان شیطانی آمریکا را در این کشورها قطع کند.
وی همچنین گفت: با اذن الهی و اراده و روح بزرگ مردم همان ممالک مثل افغانستان، پاکستان و سوریه توانستند دماغ سران آمریکا را به خاک بمالند.
دانشمندی با اشاره به آگاهی سران کشورهای غربی نسبت به قدرت و توانایی جمهوری اسلامی ایران گفت: استفاده از جنگ روانی و غبار آلود کردن فضای کشور سعی در ایجاد تحرکات و ناامن کردن کشور داشتند که با تدبیر مردم به نتیجه نرسید.
وی از حربه اقتصادی دشمن برای ناامید کردن مردم از کشور گفت و اضافه کرد: مردم بابصیرت ما از حربه اقتصادی دشمن آگاه شدند و با باور حقیقی آن‌ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تیرشان به سنگ خورد.
فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس در پایان گفت: مردم ما به اعتقاداتشان پایبند هستند، از اسلام ناب محمدی(ص) حمایت و از اسلام ابوسفیان پرهیز می‌كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار