کد خبر: ۶۴۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷ 20 August 2018
 
  
سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اجرای طرح نذر آب توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد و گفت: خیرین اردبیلی اقدامات خوبی در کمک رسانی به مناطق محروم کشور انجام داده اند. 
  
به گزارش تابناک اردبیل، رامین معبودی در نشست با اصحاب رسانه با اعلام این خبر افزود: این طرح در راستای کمک های انسان دوستانه در برخی از مناطق کشور که با مشکل کمبود آب دارند این طرح به مدت 20 روز است آغاز شده بطوریکه استان اردبیل در منطقه سیستان و بلوچستان و زابل مستقر شده بود . 
 
وی اضافه کرد: تیم هلال احمز با برپایی چادرهای امدادی در شهر زابل با گروه پزشکی 25 نفر و با توزیع اقلام یک ماهه غذایی، آب و درمان یک هزار و 903 نفر ارائه خدمات کرد. 
 
سرپرست جمعیت هلال احمر با اشاره  به نحوه کمک های مردمی گفت: مرحله دوم طرح نذر آب در استان اردبیل از امروز آغاز شده  مردم و خیرین می توانند با ارسال عدد 4 به شماره 2099999 در این طرح مشارکت کنند. 
 
 سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر استان در سال گذشته و سه ماهه اول سال‌جاری گفت: حدود 507 عملیات از قبل تصادفات جاده‌ای، سیل و امداد و نجات کوهستان، ساحلی و... توسط جمعیت هلال احمر انجام شده و در این مدت برای بیش از 8هزار نفر ارائه خدمت شده است. 
 
به گفته وی 708 تیم عملیات امدادی و 716 دستگاه آمبولانس به امر خدمت رسانی پرداخته و همچنین  بیش از هزار نفر از مصدومین نیز توسط آمبولانس‌های حلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند. 
 
  
معبودی با اشاره به دوره های آموزشی برگزار شده هلال احمر استان گفت: در طول یکسال گذشته و امسال تاکنون 766 دوره آموزشی برای بیش از 150 هزار و 43 نفر برگزار شده است. 
 
معبودی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در زمان وقوع بحران یکی از مهمترین مسائل در امر امداد رسانی است، یادآور شد: به دنبال تشکیل تیم خبرنگاران بحران در هلال احمر خواهیم بود چرا که در بحث اطلاع رسانی ما به خبرنگارانی نیاز داریم که بصورت فرامنطقه ای در مواقع بحران در کنار ما دوشا دوش به دنبال رسالت اطلاع رسانی باشند و انعکاس خبر در مواقع بحران بخشی از کار امدادرسانی به شمار می آید.
 

انتهای پیام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار