نشست خبری امروز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان:
تابناک هرمزگان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: در بخش‌های دولتی پرداختی مناسبی وجود ندارد که این میزان به 100 میلیارد تومان می‌رسد درحالی‌که در بخش تجاری و خانگی به 60 میلیارد تومان می‌رسد و حتی در سال گذشته 27 مورد از ادارات نیز به دلیل بدهی به قطعی رسیدند.
کد خبر: ۶۴۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸ 20 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، محمد ذاکری صبح امروز در نشست خبری با اشاره به افزایش توان پاسخگویی مرکز 121 و پاسخ به 516 هزار تماس مشترکان در چهار ماهه نخست امسال گفت: از تعداد کل تماس‌ها، 229 هزار مورد در تیرماه صورت گرفته است.

وی از اضافه‌شدن 9 هزار و 236 مشترک جدید به شبکه توزیع در سال 97 خبر داد و ذاکری همچنین به میزان مصرف انرژی در سال گذشته و جاری اشاره‌ای داشت و گفت: مصرف انرژی در سال 96، دو میلیارد و 685 میلیون کیلوولت بر ساعت بوده که این رقم در سال جاری به دو میلیارد و 657 میلیون کیلوولت بر ساعت کاهش یافته که این مهم، نشان‌دهنده اهتمام و توجه جدی به مدیریت صحیح مصرف است.

وی در ادامه گفت: برق 26 اداره پر مصرف در تابستان قطع شد و اداره های استان هرمزگان در مقایسه با سایر استان‌ها در پرداخت بدهی برق خوشنام نیستند ، 100 میلیارد تومان از ادارات دولتی طلب داریم.

همچنین گفت؛ تامین روشنایی خیابان‌ها و معابر جدید با شهرداری است و پنج میلیارد تومان پروژه برای روشنایی معابر در حال اجرا داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان همچنین از راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی در این شرکت تا پایان شهریورماه امسال و ارائه بیش از 28 خدمت خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری، مشکل برق 10 روستای استان نیز برطرف می‌شود و خاطرنشان ساخت: برق رسانی به 10 روستا در برنامه برای پروژه های امسال قرار دارند که 5 مورد تا امروز به اتمام رسیده و 5 مورد دیگر تا پایان امسال به اتمام می‌رسد که یک روستا در بشاگرد به علت دوری و به صرفه نبودن هزینه ها از انرژی خورشیدی استفاده شده است، و تا پایان امسال امید است 20 میلیارد تومان در بخش تأمین برق در روستاها تخصیص اعتبار صورت بگیرد.

وی در ادامه به عنوان یک پیشنهاد سرمایه گذاری مناسبت در سطح استانی (خرد) و چه سطح کلان تشریح نمود: کسانی که مایل به سرمایه گذاری در تأمین برق هستند خرید تضمینی برق از آنها صورت خواهد گرفت و زمان برگشت سرمایه گذاری کوتاه مدت بوده و بازه زمانی آن 3 تا 4 ساله دارد و می‌تواند سرمایه گذاری خوبی علی الخصوص در روستاها باشد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار