مديركل تعاون و كار هرمزگان در نشست ويدئو كنفرانس سرپرست وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی با مديران كل استانها:
تابناک هرمزگان- مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی هرمزگان خواستار واگذاري گردش كار پرداخت تسهيلات اشتغال روستايي مددجويان به استان ها بمنظور تسريع در انجام كارها شد.
کد خبر: ۶۴۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 20 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، مهندس سليمی در  نشست ویدیو کنفرانس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیران کل استان ها افزود: در استان هرمزگان تقريبا تمامی تسهيلات اشتغال روستايی به جزء نهادهای حمايتی پرداخت شده است.

وی در ادامه بر جایگزینی نیروی داخلی به جای اتباع خارجی در بخش دریایی تاكيد و اضافه كرد: با توجه به فرصت‌های شغلی در بخش دریایی، ​جایگزینی نیروی داخلی به جای اتباع خارجی ضروری است كه در اين خصوص نامه نگاری هايی با مركز شده كه نيازمند هماهنگی از ستاد مركز هستيم.

در اين نشست مديركل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان نيز با اشاره به اينكه طرح اشتغال فراگير يكی از برنامه های مهم وزارتخانه در خصوص ايجاد اشتغال در اين مناطق است ، پيشنهاد افتتاح اين طرح‌ها به صورت آنلاين و الكترونيكی توسط رياست محترم جمهوری و مقام عالی وزارت در كشور و همچنين در استان‌ها نيز با حضور نمايندگان مجلس و استانداران و پوشش خبری مناسب در این خصوص شد.

"اسماء كريمی" افزود: بازگشایی مجدد سامانه کارا هم با توجه به استقبال خوبی که در زمینه تسهیلات اشتغال فراگیر شده را باید فعال کرد.  

وی بیان داشت: با توجه به نوسانات ارز و رفع فقر مطلق ، بسته های حمايتی كه برای افراد آسيب ديده اجتماعی و مددجويان بهزيستی در نظر گرفته شده باید تمهيداتی در نظر گرفته شود كه تعاملاتی با سازمان جمع آوری و فروش املاک تمليكی بمنظور تسريع در توزيع اين بسته ها و افزايش رضايتمندی جامعه هدف صورت گيرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار