سالاری:
تابناک هرمزگان-قبلا می‌خواستند انقلاب اسلامی را از ما بگیرند ولی امروز با جنگ نرم می‌خواهند مردم را از انقلاب اسلامی بگیرند و مقابله با این توطئه دشمن به هوشیاری فراوانی نیاز دارد.  
کد خبر: ۶۴۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۹ 20 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان ، پرویز سالاری عضو شورای شهر بندرعباس در نشست شورای شهر بندرعباس بیان داشت: آگاهی و حقیقت بخشی جامعه مدیون وجود خبرنگاران است.

وی با بیان این که نقد منصفانه خبرنگاران موتور پویایی و تحرک جامعه است، افزود: اقدامات و اطلاع‌رسانی‌های خبرنگاران مانع از تبدیل شدن مسائل اجتماعی به معضلات امنیتی می‌شود. دشمن به دنبال تبدیل مطالبات مردم به بحران است ولی خبرنگاران با انجام شایسته رسالت خودشان در این زمینه به خوبی مانع از این بحران آفرینی می‌شوند.

خبرنگاران در صف اول مبارزه با فساد اداری‌اند

 

عضو شورای شهر بندرعباس اضافه کرد: خبرنگاران گاهی مورد بی‌مهری و کم‌لطفی مدیران قرار می‌گیرند و بعضی نیز متأسفانه مورد تطمیع مدیران فرصت طلب قرار می‌گیرند اما خبرنگاران متعهد همچون نورافکنی است که در فضای مه‌آلود آگاهی بخشی می‌کند و در مسیر ارتقای شاخص‌های فرهنگ عمومی، انضباط اجتماعی، سلامت اجتماعی و مقابله با فردگرایی و اشرافی‌گری و فساد اداری به خوبی عمل می‌کند.

سالاری گفت: هدف امام خمینی (ره) از انقلاب صرفا برداشتن شاه نبود شاه یک سنگ در برابر حرکت انقلاب اسلامی بود. بلکه حرکت امام حرکتی در جهت احیای ارزش‌ها و اسلام ناب بود که در انقلاب اسلامی ما نظام سیاسی تغییر کرد اما نظام فرهنگی و اقتصادی ما تغییری آنچنانی نکرد. نمونه آن نیز نظام پولی و بانکی ما به سال‌های 50 و 51 باز می‌گردد.

متأسفانه عمق فکری برخی مدیران ما اشرافی‌گری است

 

وی خاطرنشان کرد: تشکیل دولت اسلامی که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد اما متأسفانه در عمق فکری برخی مدیران ما اشرافی‌گری سیاسی، فرهنگ طاغوتی و تجمل پرستی مانع تحقق دولت اسلامی هستند.

این عضو شورای شهر بندرعباس تأکید کرد: امام راحل فرمودند از شر محمدرضا خان و حکومت رضاخانی خلاص شدیم لیکن از شر تربیت‌یافتگان غرب و شرق به این زودی‌ها نجات نخواهیم یافت. 

سالاری ادامه داد: رهبر انقلاب بارها در مورد نفوذ در دستگاه‌ها هشدار داده‌اند. در مورد فیش‌های حقوقی دستور برخورد دادند و تأکید کردند که فیش‌های حقوقی به سلامت جامعه و اعتماد مردم به نظام ضربه می‌زند اما برخی نام حقوق‌های نجومی را به حقوق‌های نامتعارف تغییر دادند و کار را زمین گذاشتند.

وی با طرح مطالبه برخورد با مدیران طاغوتی و همدست با مفسدان اقتصادی و محتکر، تصریح کرد: باید روزشمار محاکمه مدیران خائن و طاغوتی قرار گیرد.

مسؤولان ضعف‌های مدیریتی را گردن تحریم‌ها نیاندازند

 

سالاری گفت: برخی مدیران بجای مسؤولیت پذیری، ضعف‌ها را گردن تحریم‌ها می‌اندازند.

این عضو شورای شهر بندرعباس با اشاره به دیدار اخیر مردم هرمزگان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، عنوان داشت: ایشان در این دیدار موضوعات و مسائل بسیار مهمی را در زمینه اقدامات آمریکا و تحریم‌های دشمنان و آینده جمهوری اسلامی بیان داشتند که اهمیت فراوانی برای ادامه راه انقلاب و نظام است.

وی اظهار داشت: مسؤولان باید بدانند که دشمن به دنبال سو استفاده از چالش‌های اقتصادی است و ضعف عملکرد آنها زندگی مردم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

دشمن می‌خواهد مردم را از انقلاب اسلامی بگیرد

 

سالاری گفت: قبلا می‌خواستند انقلاب اسلامی را از ما بگیرند ولی امروز با جنگ نرم می‌خواهند مردم را از انقلاب اسلامی بگیرند و مقابله با این توطئه دشمن به هوشیاری فراوانی نیاز دارد.

 

تذکرات:
وی در بیان تذکرات خود به شهردار بندرعباس به درگذشت یک پاکبان ( مصطفی ارجمندی) در بلوار امام حسین (ع) در دو هفته گذشته اشاره و گفت: در سال گذشته نیز دقیقا در مردادماه یک پاکبان زحمتکش (سید علی حسینی) در حال انجام وظیفه به رحمت ایزدی پیوست و ما باید در قالب مدیران، پیمانکاران و معاونت‌های شهرداری حتما موضوع سلامت کاری و برگزاری کلاس‌های سلامت کار را جدی بگیریم و در عین حال بیمه و حقوق این عزیزان به موقع پرداخت شود.

سالاری گفت: شهردار موظف است که اول حقوق کارگران، سپس حقوق کارمندان و سپس حقوق مدیران را واریز کنند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار