تابناک هرمزگان- بازدید مشترک واحد بهداشت محیط شهرستان سیریک بهمراه اداره صنعت، معدن و تجارت و رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان از نانوایی های بخش بمانی و روستای بنداران انجام شد.
کد خبر: ۶۴۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۹ 20 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک گفت: در راستای کنترل و نظارت بهداشت محیط به منظور رفع مشکلات بهداشتی مردم و کسب اطلاع از وضعیت کیفیت و قیمت نان، گشت مشترکی با حضور رئیس اتحادیه نانوایان، کارشناس شبکه بهداشت، رئیس صنعت، معدن و تجارت از نانوایی های سطح شهرستان انجام گرفت.

دکتر غلام رحیمی با تأکید بر تولید و کیفیت نان افزود: نان نقش اساسی در سبد خانوار داشته و یکی از اولیه ترین حقوق شهروندی مردم استفاده از نان با کیفیت است.

عبدالکریم احمدی کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: در این بازدید نواقص مربوط به نانوایی ها از جمله عدم استفاده از روپوش، کلاه، نظافت و نصب درب توری دار به متصدیان تذکر و توضیحات لازم داده شد.

وی اظهار داشت: هر کدام از نمایندگان ادرات مذکور نیز در خصوص برنامه های خود، کار نانوایی ها را پایش نمودند و پیشنهادات کارشناسی خود را در جهت رفع نواقص و همچنین بهبود کیفیت نان متذکر شدند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار