تابناک هرمزگان-ملاقات مردمی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در روزهای سه شنبه هر هفته با هدف از این امر،تکریم ارباب رجوع ، رعایت حقوق شهروندی ، رضایت مندی مردم از اداره و ارتقاء سلامت اداری و جلوگیری از سرگردانی مردم در مجموعه هایی است که نیاز به خدمت دارند که یکی از اولین اهداف استقرار میز خدمت جلوگیری از تضییع حقوق مراجعین در اداره میباشد.
کد خبر: ۶۴۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ 19 August 2018

 

به گزارش تابناک هرمزگان، بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان ، ملاقات مردمی طبق سنوات گذشته مورخ 97/5/23 برگزار شد، که از 40 مورد ملاقات مردمی ، 10مورد مربوط به حوزه راهداری 11 مورد مربوط به حوزه فنی و نظارت و بهره برداری و 13 مورد مربوط به حوزه حمل و نقل و 6 مورد مربوط به حوزه توسعه و مدیریت و منابع مالی بود ، که مورد بررسی قرار گرفت.

 این طرح که روزهای سه شنبه هر هفته در میز خدمت این  اداره کل برگزار میگردد باعث شده است که متقاضیان با ارائه درخواستهای خود متناسب با روند اداره  و پاسخگویی به موقع مدیر و معاونین مستقر در میز خدمت به افزایش رضایت شهروندان کمک بسیاری کرده باشد.

هدف از این امر،تکریم ارباب رجوع ، رعایت حقوق شهروندی ، رضایت مندی مردم از اداره و ارتقاء سلامت اداری و جلوگیری از سرگردانی مردم در مجموعه هایی است که نیاز به خدمت دارند که یکی از اولین اهداف استقرار میز خدمت جلوگیری از تضییع حقوق مراجعین در اداره میباشد.

همچنین، از نتایج این اقدام میتوان به صرفه جویی در وقت مراجعین،سرعت و دقت در انجام کاربرشمرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار