با حضور مديركل تعاون و كار هرمزگان:
تابناک هرمزگان- مرکز آموزش بین کارگاهی شرکت فولاد هرمزگان با حضور مهندس سلیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و هرمزگان و جمعی از مدیران این شرکت افتتاح شد.
کد خبر: ۶۴۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 19 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، این کارگاه در راستای آموزش نیروی انسانی ماهر و متخصص، مطابق ماده 110 قانون کار که کلیه کارفرمایان واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی را مکلف به ایجاد مراکز آموزش جوارکارگاهی و بین کارگاهی با همکاری سازمان آموزش فنی و‌حرفه ای و وزارت کار و امور اجتماعی نموده، در شرکت فولاد هرمزگان جنوب افتتاح شد.

در این مرکز با‌ توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه، علاوه بر آموزش پرسنل شرکت فولاد هرمزگان، شاغلین دیگر بنگاه های اقتصادی نیز بر اساس توافقنامه آموزش خواهند دید.

بازآموزی و‌تکمیل مهارت کارگران شاغل در واحدها، آموزش های کارگران جدیدالاستخدام، تخصص های جدید برحسب نیاز صنایع و افراد تغییر شغل یافته از جمله آموزشهایی است  که در مرکز آموزش بین کارگاهی انجام می شود.

این‌ کارگاه دارای چهار کلاس تئوری با‌ظرفیت حداکثر 48 نفری می باشد که کلیه کارگاههای عملی و‌کلاس تئوری مطابق با استانداردهای سازمان آموزش فنی و‌حرفه ای است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار