تابناک هرمزگان- دکتر عباس ابراهیمی مدیریت شبکه بهداشت و درمان جاسک از برگزاری جلسه آموزشی ترویج ازدواج سالم و مناسب و پایدار به منظور افزایش آگاهی عموم جمعیت مددجویان جوان کمیته امداد توسط شبکه بهداشت خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۵ 19 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر ابراهیمی گفت: حساس سازی اجتماعی نسبت به ازدواج سالم و آسیب های ازدواج دیرهنگام، آگاه سازی اجتماعی در خصوص ابلاغ سیاست های کلی جمعیت اطلاع رسانی به خانواده ها در مورد ازدواج آسان را از اهم اهداف برگزاری این جلسه عنوان کرد.

کلثوم عدالت پناه، مسئول سلامت نوجوانان و جوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان جاسک با اشاره به فواید ازدواج از نظر دین مبین اسلام بیان کرد: یکی از هدف های اصلی دین اسلام سلامت جامعه است و این امر تنها با ازدواج سالم امکان پذیر می باشد.

وی افزود: ازدواج سالم باعث حفظ و ارتقاء و تقویت ایمان و معنویات می شود که باعث استحکام پایه و اساس دین است.

عدالت پناه یادآور شد: یکی از مهم ترین و شاید اولین انگیزه ازدواج براساس مکتب اسلام ایجاد کانونی است که در آن زن و مرد احساس آرامش کنند.

علی شریفی نسب کارشناس روان شبکه بهداشت گفت: ازدواج تنها راه مشروع و سالم تشکیل خانواده است  که همه مکاتب به ویژه دین مبین اسلام ازدواج را توصیه نموده اند.

شریفی نسب خاطرنشان کرد: تشکیل خانواده سالم،متعادل و پایدار مانند هر امر دیگری به تفکرمنطقی، تلاش و کوشش نیازمند است و جوان بایستی براساس معیارهای اصولی و منطقی همسر آینده خود را انتخاب نماید و به انجام پیوند زناشویی اقدام کند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار