تابناک هرمزگان- مرکز آموزش فنی وحرفه ای جوار کارگاهی شرکت فولاد هرمزگان با حضور مدیران شورای هماهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مسئولین شرکت فولاد در منطقه ویژه اقتصادی افتتاح شد.
کد خبر: ۶۴۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱ 18 August 2018

با همکاری فنی حرفه ای در شرکت فولاد هرمزگان مرکز آموزش کارگاهی افتتاح شد

به گزارش تابناک هرمزگان ، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای هرمزگان گفت :اکنون اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با همکاری شرکت فولاد هرمزگان می‌تواند افراد را جهت آموزش ، کسب مهارت‌ و اخذ گواهینامه مهارت فنی‌ و حرفه‌ای و کار در صنایع استان آماده نماید.

اسماء کریمی افزود: این مرکز با هدف ارتقای سطح مهارت شاغلین ، تربیت نیروی کار بومی براساس استاندارهای شغلی و آموزش وتوانمندسازی نیروی انسانی برای ورود به فرصت‌های شغلی با توجه به رویکرد و سیاست‌های اقتصادی استان ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت منابع انسانی صنایع و صنوف از طریق ایجاد مراکز آموزش جوار کارگاهی و آموزشی ضمن کار محقق می شود و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان برای آموزش صحیح نیروی کار و ارتقای مهارت شاغلین آمادگی توسعه آموزشهای مهارتی در صنایع و صنوف سراسر استان را دارد.

وجود کارگاه های مجهز تخصصی و صنعتی موجود در این شرکت فرصت بسیار مناسبی ایجاد نموده که آموزش های مهارتی و فنی افراد جدیدالاستخدام ، کارکنان حین خدمت و بویژه توانمند سازی کارجویان بومی را تامین نماید و سطح علمی و تخصصی همچنین بهره وری صنعت را ارتقاء دهند.

با همکاری فنی حرفه ای در شرکت فولاد هرمزگان مرکز آموزش کارگاهی افتتاح شد 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار