تابناک هرمزگان- فرماندار شهرستان قشم با صدور پیامی سالروز ورود آزادگان سر افراز را به میهن اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۶۴۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۰ 17 August 2018

 

به گزارش تابناک هرمزگان، روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم اعلام کرد: متن پیام علیرضا نصری به شرح زیر است…

بسم الله الرحمن الرحیم

“مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا”

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)

آزادگان ۸ سال دفاع مقدس در عین اسارت، آزاده ترین جایگاه را در تاریخ ایثار و فداکاری به نام خود ثبت کردند.
باز خوانی نقش حساس این رادمردان صبور و نجیب، راهگشای عبور از گذرگاه های سخت است که همواره می تواند نقشه راه انسان ها در مسیر پر فراز و نشیب آزادی و آزادگی باشد.
نتیجه روشن صبر و استقامت آزادگان عزیز، سربلندی، افتخار و عزت نفس کشوری بود که در جبهه آتش و خون برای حفظ استقلال و شرف در مقابل دنیای ظلم و استکبار مبارزه می کرد.
بدون شک اگر نبود، ایمان قوی و پایمردی اسرای رها شده از بند نفسیات دنیایی، امید به پیروزی و اعتقاد به هدف در میادین دفاع مقدس و فضای جامعه سست می گردید.

ایستادگی این راد مردان در برابر قساوت و بیرحمی رژیم بعث را می توان ضامن شرف و رمز ادامه حیات برای عبور از آن گذرگاه حساس در تاریخ کشور نامید.
اکنون در فرازی از سرنوشت کشور قرار داریم که بازخوانی تجربه گرانسنگ آزادگان عزیز می تواند نشانه ای برای وحدت بین مردم و مسئولان و اعتماد بر الطاف الهی باشد.

شایسته است در سالروز ورود نخستین گروه آزادگان عزیز، از صبر و شکیبایی خانواده های این عزیزان و نقش ارزنده آنان در ترویج و تقویت روحیه ایمان و ایثارگری قدردانی کنیم.

بسیاری از فرزندان آزاده ایران اسلامی، همچنان نشان روز های سخت اسارت را بر جان و تن دارند. درود خدا و ستایش بر خانواده های صبور و شریف آنان که بی منت و وفادارانه پرستاری و همراهی را پیشه خود ساخته اند. امیدوارم با تاسی از راه آزادمردان عرصه جهاد بتوانیم در راستای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق برنامه های دولت تدبیر و امید در مسیر خدمت رسانی و رونق و پیشرفت کشور گام برداریم، شاید که انجام وظیفه ما، ادای دینی در مقابل ایمان و ایثار این عزیران باشد.

اینجانب، ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان عزیز و سرافراز به ميهن اسلامي را خدمت عموم مردم بویژه ايثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم شهدا و آزادگان به لقاء الله پیوسته شهرستان، تبريک و تهنیت می گویم و از درگاه قادر متعال براي اين عزيزان و خانواده های گرانقدرشان، سلامتی، توفیق در زندگی و استمرار همراهی با نظام جمهوری اسلامی را مسالت دارم.

علیرضا نصری
فرماندار شهرستان قشم
۲۶ مرداد ۱۳۹۷
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار