کد خبر: ۶۴۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ 16 August 2018

 

تابناک هرمزگان- عبدالرضا شیبانی فعال رسانه ای در واکنش به برخی جو سازی های غیر حرفه ای در خصوص صنایع
انرژی بر پارسیان خدمات ارائه شده به بومیان در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان را مثبت ارزیابی کرد.

 

به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا شیبانی عکاس و فعال رسانه ای هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک ، رسانه را محرک بسیاری از حرکت ها خواند و اظهار داشت: امروز رسانه به یکی از ابزار مهم توسعه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تبدیل شده است و لذا ورود در این حوزه نیازمند مهارت و بینش رسانه ای است.

وی ، ضمن قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه در غرب هرمزگان به ویژه شهرستان پارسیان افزود: شهرستان پارسیان خبرنگارانی دارد که علاوه بر تعهد، اصل صداقت را ره توشه خود قرار داده اند و در خدمت مردم و آرمان های نظام و انقلاب هستند.

ایشان با انتقاد از ورود افراد غیر حرفه ای به عنوان خبرنگار در فضای رسانه ای استان گفت: با توسعه فضای مجازی متأسفانه ورود افراد غیر حرفه ای در عرصه اطلاع رسانی نیز زیاد شده است لذا مردم اعتماد چندانی به انتشار برخی اخبار در گروه ها و پیام رسان ها ندارند و برای یافتن حقیقت به سایت ها و نشریات دارای مجوز می گردند.

شیبانی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در چند صد متری سایت انرژی بر پارسیان زندگی می کنیم و از روزهای اول ایجاد زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در جریان همه مسائل و رویدادها هستیم لذا می توانیم حقایق بیشتری از روند کار در این مجموعه را ارائه بکنیم.

وی فعالیت های صورت گرفته در طول دو سال گذشته را نسبت به هشت سال قبل از آن چشمگیر دانست و اظهار کرد: صنایع انرژی بر پارسیان قریب به 10 سال فعالیت خود را آغاز کرده اما در دو سال گذشته می بینیم که جنب و جوش ها و فعالیت ها در این مجموعه شتاب زیادی گرفته و متناسب به روند کار نیروهای زیادی در آن مشغول به کار شده اند.

این فعال رسانه ای همچنین یادآور شد: در گذشته نیروهای بومی چندانی در صنایع انرژی بر پارسیان مشغول به کار نبودند اما اکنون آمار شاغلین مرز هزار نفر را طی کرده و تا پایان سال رکود خوبی در زمینه اشتغال جوانان به ثبت خواهد رسید و این یعنی اینکه بیش از یک هزار و 500 خانوار از طریق فعالیت در منطقه ویژه اقتصادی امرار معاش می کنند.

شیبانی ادامه داد: طبق آمار ارائه شده از سوی مدیرعامل محترم منطقه ویژه اقتصادی پارسیان 86 درصد از نیروهای شاغل در منطقه ویژه بومی شهرستان هستند که هم جای قدردانی دارد و هم امید به آینده در جوانان بیشتر می شود لذا فرزندان ما می دانند اگر به دنبال تحصیل و دانشگاه باشند آینده می توانند از مزایای اشتغال در صنایع انرژی بر بهره مند شوند.

ایشان در پایان خطاب مردم شهرستان عنوان کرد: همانگونه که عنوان می شود رسانه چشم بیدار و زبان گویای جامعه هست شک نکنید خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان و استان فعالیت هایی که در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان انجام می شود را رصد می کنند و به اطلاع مردم می رسانند لذا بهترین منبع برای کسب اطلاعات رسانه شناسنامه دار است نه پیام رسان هایی که مدیران ناشناخته آن حتی پاسخگوی مطالب منتشر شده خود نیز نیستند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار